Savner Mirell jeg...Heier på deg! Og Ronja også da selvfølgelig!
Nei, har ingen planer om å konkurrere med Ronja. Men Mirell kunne jo konkurrere med Ronja, men hun har helt forsvunnet etter at hun fødte..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Savner Mirell jeg...Heier på deg! Og Ronja også da selvfølgelig!
Nei, har ingen planer om å konkurrere med Ronja. Men Mirell kunne jo konkurrere med Ronja, men hun har helt forsvunnet etter at hun fødte..
Den hadde fått bra score på netflix og er spennende så langtDen har jeg ikke ghørt om
Det er jo strålendeNå har vi veidhan har gått opp fra 3688 til 3820g siden lørdag
![]()
Mmm....*vann i munn*Baker sjokolade cookies. De ble flatere når de fikk kjølt seg ned.. Tester ut selvberskelsen siden jeg har sukkerstopp nå. Disse skal være til fødselen![]()
![]()
Nei det skal jeg ikkeJa, du må gjøre det. Skal du på jobb igjen?
Deilig med litt mer ferie daNei det skal jeg ikke
Det er santDet tror ikke jeg heller. Jeg ante jo heller ikke hvor mye mine foreldre egentlig gjorde for meg før jeg fikk barn selv![]()
Trenger detDeilig med litt mer ferie da![]()
Håper den kommer i morgenMå sette værgudene på saken, tror jeg! For den kom ikke tilbake heller!![]()
Ååh...den var stiligNoen som vet hvor man får tak i tusj/penn som skriver på stoff og som er i farger? Har sjekka panduro og en bokhandel, de hadde bare svart og noen i farge (men de måtte tørke i 12 timer, så strykes og vaskes før plagget kunne brukes).
Skal ha det til en body som jeg skal skrive på og bruke med en gang når vi er på barsel.. Helst rosa, men lilla går fint ogsåVil at skriften som er på fra før og skriften jeg skal skrive på skiller seg fra hverandre....
![]()
Det gjør jeg ogsåSavner Mirell jeg...![]()
Har du mye igjen?Trenger det![]()
HahaHusk jeg har hatt en liten pause på grunn av migrene nå.
La meg se og regne litt..
Jeg har for øyeblikket 1.407 innlegg
Du har for øyeblikket 1.408 innlegg
Du har tatt igjen mitt forsprang![]()
Ser mørkt ut, for det bøtter ned ute!Håper den kommer i morgen![]()
Så deilig med lang ferieOm to uker
Det aner jeg ikkeHar du mye igjen?
Utrolig mye man tar for gitt i barndommen altså..Det er sant
Ante heller ikke hvor bekymret min mamma og pappa var før jeg fikk barn selv![]()
Må jo det, nekter å gi oppDet er en god del. Bare å stå på for å nå målet da ja![]()
![]()
Ja, du må få opp farten!Jeg har skravlet alt for lite i dag
Får prøve på litt i kveld![]()
Okei, er ikke alltid like lett å vite det. Satser på at den blir akkurat passe lang for din del daDet aner jeg ikke