Hurra, det er supertJihaa! Har klatret 5 plasser på morgenkvisten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, det er supertJihaa! Har klatret 5 plasser på morgenkvisten![]()
Pakke deg hjem?Må pakke jeg nå..
Vi har mer enn nokHvor mange innlegg har dere egentlig? Er 4. august idag altså![]()
Hun har løpt fra nå..
Vi har mer enn nok![]()
Her bøtte regner det. Og de som lo av meg o bhgn når jeg hadde med regnklær til eldste i deg.....Hvor kom skyene og vinden fra?Jeg vil ha soooool!
Ja, er liksom ikke annet å gjøreBare skravle ivei så ser du hvor du ender![]()
Huff daHer bøtte regner det. Og de som lo av meg o bhgn når jeg hadde med regnklær til eldste i deg.....
Vi får se hva som skjerIkke gi opp nå!![]()
Jeg har alltid regntøy hengende i barnehagen uavhengig av hvordan været er om morgenen.Her bøtte regner det. Og de som lo av meg o bhgn når jeg hadde med regnklær til eldste i deg.....
Frøkna mi sa sitt første banneord da hun var 2 år. En nabounge på 10, glemte seg og sa "fa*n i helv**e" Jentungen lo, løpte rundt og ropte "aan i vete, aan i vete".
Du kan jo la være også, man da vil du ikke bli med i trekningen av premieneJa, er liksom ikke annet å gjøre![]()
Det var smart.Haha.Vesla har forresten sagt fa*n og herregud fordi vi sa det, men det var kun der og da. Hun smakte liksom bare på ordet. Jeg sa ingenting, og hun har ikke sagt det igjen, heldigvis.
![]()
Nei kjære Beckymams dette har vi diskutert tidligere.Ikke du vel? Du skulle jo runde 9000 innlegg denne måneden.
Det var smart.
Dersom man reagerer kan de fort syntes det er morsomt og gjentar det
HihiHaha.Vesla har forresten sagt fa*n og herregud fordi vi sa det, men det var kun der og da. Hun smakte liksom bare på ordet. Jeg sa ingenting, og hun har ikke sagt det igjen, heldigvis.
![]()
Har skjønt detDet er liksom meningen det![]()
JaDet er igrunn litt sært å høre unger banne.![]()
Regntøy henger alltid i bhg jaJeg har alltid regntøy hengende i barnehagen uavhengig av hvordan været er om morgenen.
Vi bor tross alt i Norge, her skifter det fort
Åh er deg slik det funkerDu kan jo la være også, man da vil du ikke bli med i trekningen av premiene![]()