Flink du erHurra 11.plass og 320 innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du erHurra 11.plass og 320 innlegg
Jeg syns det finnes andre måte å uttrykke seg på enn å banneHvorfor er det ikke det?
Synes jeg også; )Flink du er![]()
Håper jeg har fått skravlet ned det daglige snittet litt snartJa, det må til for å nå målet![]()
Bare du liksomIngen får spise de
Spørs det jaEr nok heller tvilsom forskning, skal se om jeg finner artikkelen. Var mest ment som en digresjon![]()
Nei ingen sa jegBare du liksom![]()
Nei, det er santMen barna ser da ikke det om det bare bannes her![]()
Ååh...så herligJa, hun sover som ei prinsesse i senga si <3 Ingen ting er som når barna er fornøyde og viser stor takknemlighet for det de får. Kjærlighetskvoten fylles opp når man får høre at man er den aller beste mamman i verden!![]()
Musemor hører jeg jo alltid på!oæææ.. Man skal ikke alltid gjøre som andre sier!![]()
Ja, veldig herlig når det først skjerÅåh...så herlig
Takknemlige barn er fantastisk!
Takk skal du ha!http://www.havaristen.no/
Fra siden:
Havaristen er et supermarked for havarerte varepartier! Havaristen har alltid et stort vareutvalg, til svært lave priser. Vi kjøper daglig store varepartier fra konkurser, brann, vannskader, nedleggelser o.l. Vi kjøper også fra butikker, grossister, produsenter og fra store utenlandske kjeder.
Ser ut som om den bare er på Ytre Enebakk
Hver eneste gang!Og du hører selvfølgelig på meg![]()
Haha...det sier min smarte mann ogsåDet sies at mennesker som banner har det bedre med seg selv![]()
Hva skjer hvis du ikke hører etter?Musemor hører jeg jo alltid på!![]()
God natt, Kengu!Nei nå finner jeg senga
Da skjønner jegDårlig tid fordi jeg jobbet, måtte hente ungene, lage mat, få det i dem, bytte duk, hente frem kake og gele og fat og kopper, skifte på meg, flette håret til min datter (bestemte hun seg for) og imens ordnet mannen kjelleren fremkommelig, før gjestene skulle komme, få kake og mine trøtte unger som ble vekket klokken seks i dag, og blir det i morgen også, skulle legge seg...
Ja, da må middagen gå fort.
Også hadde jeg på et vis glemt å handle inn og lage til noe i forveien
Så flottHurra 11.plass og 320 innlegg
Vet ikke om jeg tror på det altsåKanskje hun bare ville grille dem selv og var redd for at jeg ville ta over dersom jeg kom.
Er veldig flink til å sitte å se på andre lager mat altså