Er egentlig en veldig fin plan, da kan man ta det litt mer med ro når man har andre planer..Greit å skravle mye i starten og jevnt resten av mnd![]()
![]()
Det vil si dersom man ikke heter RonjaR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er egentlig en veldig fin plan, da kan man ta det litt mer med ro når man har andre planer..Greit å skravle mye i starten og jevnt resten av mnd![]()
![]()
Det klarer du helt fintNoe av det samme her også, hvis jeg skal satse på toppremien![]()
Ja, liker best å gjøre unna mye i starten. Orker ikke stress på sluttenEr egentlig en veldig fin plan, da kan man ta det litt mer med ro når man har andre planer..
Det vil si dersom man ikke heter RonjaR![]()
Ja, jeg må prøve i alle fallDet klarer du helt fint![]()
Tenker ikke så mye på slutten egentlig, men deilig å kunne ta seg en fri dag uten å måtte ta igjen etterpå uansett om det er på slutten eller midtenJa, liker best å gjøre unna mye i starten. Orker ikke stress på slutten![]()
Det syns jeg virkelig du skal gjøreJa, jeg må prøve i alle fall![]()
Det kommer du til å klare helt fintJeg er ajour pr i går, så jeg skal nok bli det i dag også
Frøkna mi sa sitt første banneord da hun var 2 år. En nabounge på 10, glemte seg og sa "fa*n i helv**e" Jentungen lo, løpte rundt og ropte "aan i vete, aan i vete".Ja, dessverre... Vi jobber fortsatt med problemet, men det er ikke lett. Heldigvis har ikke treåringen tatt etter ennå.![]()
Sorry måtte le nå...Frøkna mi sa sitt første banneord da hun var 2 år. En nabounge på 10, glemte seg og sa "fa*n i helv**e" Jentungen lo, løpte rundt og ropte "aan i vete, aan i vete".
Regner med det, jaDet kommer du til å klare helt fint![]()
Ikke så ille detDu ligger på 12. plass med 266 innlegg
Jeg er ajour pr i går, så jeg skal nok bli det i dag også
Ja, det er sant. Da må jeg nok få opp farten litt de neste dageneTenker ikke så mye på slutten egentlig, men deilig å kunne ta seg en fri dag uten å måtte ta igjen etterpå uansett om det er på slutten eller midten
Måtte fortelle henne at sånt sier vi ikke, naboungen fikk samme beskjed av moren sin.. Men vi lo godt da barna var ut av syne!Sorry måtte le nå...
Her i huset får vi "kjeft" av eldste dersom det skjer en glipp.
Pleier ikke å banne
Ja, kan ikke gi opp så tidlig i alle fallDet
Det syns jeg virkelig du skal gjøre
Det gjør vi ogsåSorry måtte le nå...
Pleier ikke å banne
Ha ha ser det for megMåtte fortelle henne at sånt sier vi ikke, naboungen fikk samme beskjed av moren sin.. Men vi lo godt da barna var ut av syne!Jeg tok bussen med henne da hun va 3 år, og ihuga Sabeltann-fan. Hun ropte "Satan! Satan! Satan!" En hel busstur (15 minutter). Har aldri før hatt så lyst til å forsvinne i et hull i bakken før
![]()
Enig med degJa, liker best å gjøre unna mye i starten. Orker ikke stress på slutten![]()
Jeg er dessverre fæl til å banne og i sommer har eldste snappet det opp. Ikke bra! Så nå er det full skjerpings og jeg må putte penger på sparebøsse hans når det glipper...Sorry måtte le nå...
Pleier ikke å banne