Topp 100 - Skravle august

Greit å skravle mye i starten og jevnt resten av mnd ;) :p
Er egentlig en veldig fin plan, da kan man ta det litt mer med ro når man har andre planer..
Det vil si dersom man ikke heter RonjaR :P

Ja, dessverre... Vi jobber fortsatt med problemet, men det er ikke lett. Heldigvis har ikke treåringen tatt etter ennå. :P
Frøkna mi sa sitt første banneord da hun var 2 år. En nabounge på 10, glemte seg og sa "fa*n i helv**e" Jentungen lo, løpte rundt og ropte "aan i vete, aan i vete".

Sorry måtte le nå...
Her i huset får vi "kjeft" av eldste dersom det skjer en glipp.
Pleier ikke å banne
Måtte fortelle henne at sånt sier vi ikke, naboungen fikk samme beskjed av moren sin.. Men vi lo godt da barna var ut av syne! ;) Jeg tok bussen med henne da hun va 3 år, og ihuga Sabeltann-fan. Hun ropte "Satan! Satan! Satan!" En hel busstur (15 minutter). Har aldri før hatt så lyst til å forsvinne i et hull i bakken før ;)

Måtte fortelle henne at sånt sier vi ikke, naboungen fikk samme beskjed av moren sin.. Men vi lo godt da barna var ut av syne! ;) Jeg tok bussen med henne da hun va 3 år, og ihuga Sabeltann-fan. Hun ropte "Satan! Satan! Satan!" En hel busstur (15 minutter). Har aldri før hatt så lyst til å forsvinne i et hull i bakken før ;)
Ha ha ser det for meg

Back
Topp