Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JEg også
Trekning i morgen kveld, sant?
Nye premier og krav.... i morgen??? HAr Tamara bekreftet noe om det?
Håper de kommer i morgen. Eller helst i kveld ;-)Trekning imorgen ja
De nye kravene har jeg ikke hørt noe om enda, men de må vel komme imorgen de og?![]()
HurraDa var jeg i målhurra!!
3 timer igjen!
Så braDa var jeg i målhurra!!
Skravler alt jeg kan. Men medskravlerene mine tok visst enten jobbe-pause, "har nådd det runde tallet mitt"-pause eller rett og slett ble borte.... Jeg "må" skravle drøyt 100 til. Det er ganske mye
Prøver å prate men gubben ringteSkravler alt jeg kan. Men medskravlerene mine tok visst enten jobbe-pause, "har nådd det runde tallet mitt"-pause eller rett og slett ble borte.... Jeg "må" skravle drøyt 100 til. Det er ganske mye
På vei hjem nåEr han på sykebesøk enda?![]()
Du kan klare detjeg heier enda!
Prøver å prate men gubben ringte![]()
Jobbe-pause ferdigSkravler alt jeg kan. Men medskravlerene mine tok visst enten jobbe-pause, "har nådd det runde tallet mitt"-pause eller rett og slett ble borte.... Jeg "må" skravle drøyt 100 til. Det er ganske mye
Jobbe-pause ferdig![]()
Bra du tag alle forholdsreglerDet er heftig
Men jeg har lagt mobilen på lading, for mannen kommer til å sende meg i seng før ejg har klart det:;P
Bra du tag alle forholdsregler![]()
Nei, det kan du virkelig ikkeMå jo det, kan ikke gi meg under 100 fra, kan jeg det da?