TOPP 100 SEPTEMBER. VINNERE ER TRUKKET!

Burde skravlet meg til mulighet for bilstol, men litt for seint nå :p får bli en annen gang :)

JEg også

Trekning i morgen kveld, sant?

Nye premier og krav.... i morgen??? HAr Tamara bekreftet noe om det?

Trekning imorgen ja :)
De nye kravene har jeg ikke hørt noe om enda, men de må vel komme imorgen de og? :o

3 timer igjen!

Skravler alt jeg kan. Men medskravlerene mine tok visst enten jobbe-pause, "har nådd det runde tallet mitt"-pause eller rett og slett ble borte.... Jeg "må" skravle drøyt 100 til. Det er ganske mye

Skravler alt jeg kan. Men medskravlerene mine tok visst enten jobbe-pause, "har nådd det runde tallet mitt"-pause eller rett og slett ble borte.... Jeg "må" skravle drøyt 100 til. Det er ganske mye

Du kan klare det ;) jeg heier enda!

Prøver å prate men gubben ringte :-)

Jobbe-pause ferdig:D

Det er heftig

Men jeg har lagt mobilen på lading, for mannen kommer til å sende meg i seng før ejg har klart det:;P
Bra du tag alle forholdsregler;)

upload_2015-9-30_20-55-12.png

Målet er 43 585, så altså 100 til. 99 etter dette.

Back
Topp