TOPP 100 SEPTEMBER. VINNERE ER TRUKKET!

Ikke i bruk

Forumet er livet
spirelitens er den brukeren som har engasjert mest på forumet i september, og hun vinner derfor en Storksak Tote Diamonds. Gratulerer :) FÅTT MAIL


Vinnere av KAOS Nettsekk er:
Pedal og FÅTT MAIL

Makko med en overraskelse i magen!

Valgfri pysj fra Lilleba går til:
Nienna. FÅTT MAIL

organicKidzTM tåteflaske går til:
andrea93eb FÅTT MAIL

Vinner av Copenhagen IDA ISING stelleveske:
malla mari FÅTT MAIL


Vinner av Valgfri VOKSI pose til maks vejl. pris 2.299,- NOK
Fride FÅTT MAIL


Vinner av babystolen BeSafe iZi Go Modular med i-Size base
Camilla_91 FÅTT MAIL


VIKTIG!!!!!
Alle vinnere må sende meg mail med navn og nick, adresse, mobilnummer og epost
til tamara.nygaard@sandviks.com

Merk eposten Topp 100 sept + det du vant






Topp_100_september_748x229px (1).jpg

Hva er Topp 100?

Topp 100 er en oversikt over de mest aktive brukerne her på forumet. For å finne ut om du skravler nok til å ha fått en plassering på Topp 100 - KLIKK HER.

Har du skravlet nok til å allerede ha en plassering på Topp 100 september?


Vi gir bort en Storksak Tote Diamonds til den forumbrukeren som engasjerer mest og skaper mest liv på hele forumet (herunder telles ikke forumleketråder og skravletråder).Temaet må såklart være "prøver å bli gravid/svangerskap og fødsel / baby og barn" .
Det er moderatorgruppen som i fellesskap kårer denne brukeren :)
Tote_Diamond Blk w acc.jpg
Premien er levert av Storksak og har en verdi på kr 1000,-




Alle som er på Topp 100 listen er med i trekning av følgende premier:


2 stk KAOS Nettsekk
nettsekk_eks_face_1024x1024.png

To i en. For liten og stor. KAOS Nettsekk er et miljønett og en liten ryggsekk til store og små. Laget av vannavstøtende robust canvas og kobberdetaljer.

Verdi: 2 stk a 249,-

Les mer på www.itskaos.com


Valgfri pysj fra Lilleba
_DSC9978.jpg
Nattøy og undertøy fra de norske designerne i Lilleba. Mykt, lekkert og nostalgisk rått. Og skjønt å ha på. Klærne i bambusviskose/bomull, som holder huden tørr – er godt for alle, men kan være et ekstra godt valg, hvis man har eksem.
Velg mellom Tuva pysj "Kveldsro" str. 56-98 verdi 495,- eller Tuva pysj "Ridder" str. 56-98
verdi 495,-
Premien er levert av Lilleba


organicKidzTM tåteflaske
OrganicKidz juni.jpg

Når kun det beste er godt nok!

VERDENS FØRSTE TÅTEFLASKE i termos til barn
Fin for jobb, reise, restaurantbesøk, bilturer, skogturer, selskaper, barnehage, skole m.m. Vi er begeistret over å være den første til å tilby en tåteflaske i termos til barn!

organicKidz ™ termos tåteflasker gjør reise mye enklere og mer praktisk. Ingen flere bekymringer om å finne varmt vann til å varme flaskene. Kok opp vann på forhånd og fyll riktig mengde på flaske. Passer de fleste brystpumper for direkte fylling og oppbevaring!
Premien er levert av OrganicKids og har en verdi på 349 kr


Alle som skriver over 1555 innlegg i løpet av september, er med i trekningen av følgende premie:

Copenhagen IDA ISING stelleveske

Copenhagen-Front-2014_HighRes.jpg
Dansk designet stelleveske - "The Original".
Stellevesken kan brukes som en bærbar stellematte og en 2 cm tykk Øko-Tex babymadrass medfølger. Vesken er tilpasset foreldre anno 2015, som ønsker alt det praktiske og funksjonelle pakket inn i et enkelt, luksuriøst, nordisk og urbant design av ypperste kvalitet.Stellevesken som bærbar stellematte gjør det mulig å skifte på barnet uten å bekymre deg for om barnet ligger godt, er i trygge vante omgivelser og om hygienen er OK. Det gir trygghet for ditt barn og stor frihet for deg for foreldre. Accessories medfølger denne model, og ekstra kan købes hos forhandlere og online.

Premien er levert av Ida Ising og har en verdi på 2199 kr.


Alle som skriver over 1818 innlegg i løpet av september, er med i trekningen av følgende premie:

Valgfri VOKSI pose til maks vejl. pris 2.299,- NOK

omslag.jpg
Nå kan du vinne en valgfri Voksi pose til maks veil pris 2.299,-

Hva med for eksempel vår testvinner Voksi Urban. Den unike ull/dunposen som barnet kan bruke i mange år fremover. I naturmateriale og økotex 100 godkjente tekstiler for ditt barns trygghet, sover barnet godt.

Premien er levert av Voksi og har en verdi på 2.299,-


Alle som skriver over 2525 innlegg i løpet av september, er med i trekningen av følgende premie:




BeSafe iZi Go Modular travelsystem2 (1).jpg

BeSafe iZi Modular er et modulsystem som består
av en ISOfix base og to bilbarnestoler. Hele konseptet
tilbyr dermed tre i en; babystol, bakovervendt
og fremovervendt bilbarnestol på samme base.
Nå kan du vinne babystolen BeSafe iZi Go Modular med i-Size base.
Premien er levert av BeSafe
Veil pris fra 4.798,-


Trekkning vil bli på kvelden 1 oktober!
 
Last edited:
Som alltid, nok en gang flotte premier :D
Prøve på noen innlegg i september også da;)
 
Åh gå du hjem! :D Kan man vinne alt? :rolleyes:
 
Som vanlig, fantastiske premier :)
Så utrolig flinke dere er
 
Åååh, så flotte premier! :D Jøsses! Hvordan greier du det? :eek:
Lykke til alle sammen! :)
 
Kjempefine premier som alltid :) og morsom vri med target å nå ^-^ Blir spennende i september også :)
 
2525... den blir tøff.

Nioe fremovervendt sete skal jeg ikke ha på noen som skal på en slik base, ingen snus den veien før de er store nok til beltestol her i huset, fremovervent i fempunkt skjer ikke, men heldigvis kan det setet som kan brukes på basen etter det go-setet brukes bakovervendt til 105 cm, og unger som er mer normale enn mine er vel også fort 15 kilo da, men er de ikke ganske unge? At izoze driver med fremovervendt fra 88 cm er jo fremskritt fra "fra 9 kg da", men likevel....

Men altså, helt supre premier i september også ja. Skravle på!

Også begynner du å friste med OKTOBER, når vi ikke er ferdig med AUGUST????
 
For noen fine premier! Liker godt kravene dere har, artig med slike tall :)
 
(linken til organic kids på flaskene fører til produktsiden for mattermos, forresten. (som sikkert kan fingere finfint, for det ønsker jeg meg sånnsett enda mer siden jeg har unger som ikke tar flaske og nærmest forventer en til av samme slaget, så jeg kan sikekrt fristes til å kjøpe den av å komme inn på den siden hele tiden :) )
 
(linken til organic kids på flaskene fører til produktsiden for mattermos, forresten. (som sikkert kan fingere finfint, for det ønsker jeg meg sånnsett enda mer siden jeg har unger som ikke tar flaske og nærmest forventer en til av samme slaget, så jeg kan sikekrt fristes til å kjøpe den av å komme inn på den siden hele tiden :) )

Jeg har to slike termoser. Ikke bare er de råfine, men de fungerer faktisk også veldig bra :) Holder godt på varmen :)
 
Back
Topp