Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om 3 timer caNår er neste oppdatering bmc?![]()
Ja så detOm 3 timer ca![]()
Sniker litt for å spørre: Hvordan får man sånn tittel egentlig?Føler miss skravle tittelen blir bekreftet denne måneden![]()
Man kan gå inn på profilsiden sin og skrive inn egendefinert tittelSniker litt for å spørre: Hvordan får man sånn tittel egentlig?
Tusen takk for svarMan kan gå inn på profilsiden sin og skrive inn egendefinert tittelmå inn via nettleser for å fikse det
vi har hatt missekåring her på termingruppen og delt ut missetitler som passet til hverandre.
Haha, dere er helt rå!
Haha, dere er helt rå!
Hvordan ligger du an?Er ikke så galt. Skulle ønske jeg lå høyere opp men bra innsats likevel...
17 eller noe... Rekker ikke å komme meg til topp 10 tror jegHvordan ligger du an?
Bruk heller helgen på litt kvalitetstid med mann og barn du17 eller noe... Rekker ikke å komme meg til topp 10 tror jeg
Det er jo bra det da17 eller noe... Rekker ikke å komme meg til topp 10 tror jeg
Bruk heller helgen på litt kvalitetstid med mann og barn du![]()
Det er ikke så ille, forholdene tatt i betraktningDet er jo bra det da![]()
HaffJa hadde tenkt til det. Men nå har begge gått og lagt seg!!!! Er det mulig ?!?
Snuppa skulle duppe litt kl 17. Sover ennå... Spent på når hun tenker å stå opp i natt.Haffda får du skravle litt med meg når jeg har fått mini i seng
![]()