Kommer til å ta kveld snart da, merker jeg er døtrøttJuhuuu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å ta kveld snart da, merker jeg er døtrøttJuhuuu![]()
Kommer til å ta kveld snart da, merker jeg er døtrøttblir så sliten i øynene også av å stirre på skjermen
![]()
Blir gjerne mer trøtt av det jaJa samma her egentlig. Sovna 1,5 time når olivia sov istad, ble bare trøttere av det..
Blir gjerne mer trøtt av det jamerker godt nå at mørketiden har satt inn for fult her, føler meg aldri helt våken...
Blir godt i januar/februar når sola kommer tilbakeJa det er stusselig...
Tia går nok fort frem til det. Nå er det jo straks jul og tiden i desember pleier å fly avgårde. Brått så er vi i januar, deretter kommer februar og da blir babyene våre 1 år. Æsj, tia går for fort!!Blir godt i januar/februar når sola kommer tilbake![]()
Hehe, ja, det går for fort! Men samtidig greit å vite at det går fort, jeg gleder meg så til å bli ferdig på skolaTia går nok fort frem til det. Nå er det jo straks jul og tiden i desember pleier å fly avgårde. Brått så er vi i januar, deretter kommer februar og da blir babyene våre 1 år. Æsj, tia går for fort!!
Hehe, ja, det går for fort! Men samtidig greit å vite at det går fort, jeg gleder meg så til å bli ferdig på skola![]()
Får en ny en om noen år, så det går så fint såJoda på den fronten så er det jo greit. Men syns ikke noe om at disse babyene skal vokse så fort![]()
Får en ny en om noen år, så det går så fint sådu er jo ung, du kan jo bare fylle på med ny baby etter hvert som de vokser til hahahaha
![]()
Går fremover dette her887 innlegg nå! 313 igjen![]()
JessGår fremover dette her![]()
Kjør påKan fortsatt klare å ta forbi hvis de over meg tar det veldig rolig nå i slutten![]()
Klarer ikke skravle alene daKjør på![]()
Heng i heng iKan fortsatt klare å ta forbi hvis de over meg tar det veldig rolig nå i slutten![]()