TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Kommer til å ta kveld snart da, merker jeg er døtrøtt :p blir så sliten i øynene også av å stirre på skjermen O.o

Ja samma her egentlig. Sovna 1,5 time når olivia sov istad, ble bare trøttere av det..

Ja samma her egentlig. Sovna 1,5 time når olivia sov istad, ble bare trøttere av det..
Blir gjerne mer trøtt av det ja :p merker godt nå at mørketiden har satt inn for fult her, føler meg aldri helt våken...

Blir godt i januar/februar når sola kommer tilbake :D
Tia går nok fort frem til det. Nå er det jo straks jul og tiden i desember pleier å fly avgårde. Brått så er vi i januar, deretter kommer februar og da blir babyene våre 1 år. Æsj, tia går for fort!!

Tia går nok fort frem til det. Nå er det jo straks jul og tiden i desember pleier å fly avgårde. Brått så er vi i januar, deretter kommer februar og da blir babyene våre 1 år. Æsj, tia går for fort!!
Hehe, ja, det går for fort! Men samtidig greit å vite at det går fort, jeg gleder meg så til å bli ferdig på skola ;)

Hehe, ja, det går for fort! Men samtidig greit å vite at det går fort, jeg gleder meg så til å bli ferdig på skola ;)

Joda på den fronten så er det jo greit. Men syns ikke noe om at disse babyene skal vokse så fort :p

Joda på den fronten så er det jo greit. Men syns ikke noe om at disse babyene skal vokse så fort :p
Får en ny en om noen år, så det går så fint så :p du er jo ung, du kan jo bare fylle på med ny baby etter hvert som de vokser til hahahaha :p

Får en ny en om noen år, så det går så fint så :p du er jo ung, du kan jo bare fylle på med ny baby etter hvert som de vokser til hahahaha :p

Hahaha, du mener det? :p brått så sitter jeg der mer en hel haug, haha! Nei tror ikke det altså :p

• Liker
Reactions: BMC
ImageUploadedByBV Forum1416866004.453963.jpgImageUploadedByBV Forum1416866016.693275.jpgImageUploadedByBV Forum1416866031.667057.jpg

ImageUploadedByBV Forum1416930133.220276.jpgImageUploadedByBV Forum1416930142.352384.jpgImageUploadedByBV Forum1416930151.520204.jpg

Kan fortsatt klare å ta forbi hvis de over meg tar det veldig rolig nå i slutten:p

Back
Topp