Hehe håper detHahahakan hende dere får ligge i veska
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe håper detHahahakan hende dere får ligge i veska
![]()
Tar nok tlf med, greit å kunne ringe når jeg skal hjem igjenHehe håper det![]()
Hehee ja telefonen må alltid være med her ogsåTar nok tlf med, greit å kunne ringe når jeg skal hjem igjen![]()
Levner den titt og ofte jegHehee ja telefonen må alltid være med her ogsågår ingen sted uten
![]()
Uff ja den er jo kjipLevner den titt og ofte jegdødskjipt den ene gangen bilen streika... Haha
![]()
Mhm... Måtte gå til søstra mi å låne tlf så jeg fikk ringt mamma. Var 2. juledag så var ikke akkurat noe som var åpentUff ja den er jo kjip![]()
At du tørrMhm... Måtte gå til søstra mi å låne tlf så jeg fikk ringt mamma. Var 2. juledag så var ikke akkurat noe som var åpenthar fortsatt ikke lært da, drar titt og ofte avgårde uten tlf....
Ligger på 24. plassMå sjekke hvordan jeg ligger an
Hehe, du får legge bort bryllupsplanlegging og skravle merPlass 24 :O altfor dårlig
HeheHa ha ha!!! Ja det hadde tatt seg ut. Men det meste er i boks da
Hehebra det meste begynner å bli klart
gleder meg til å se kjolebilde
![]()
Jeg er en tålmodig sjel heldigvisJa regnet med detsamboer er her så da blir det vanskelig
Tenker ikke over det, før jeg sitter der og trenger telefonenAt du tørrlivredd for at jeg ikke skal få tak i folk
![]()
Gleder meg også til å se!Hehebra det meste begynner å bli klart
gleder meg til å se kjolebilde
![]()
Ha ha ha!!! Ja det hadde tatt seg ut. Men det meste er i boks da
Ikke rykket ned enda jegRykket ned en plass![]()