Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi du har skravlet skikkeligOh yes, opp fra 10. til 7. plass![]()
![]()
Har måtta ty til skravletråden på generellOi du har skravlet skikkelig![]()
Ja ser det ikke har blitt skravlet så veldig mye her inneHar måtta ty til skravletråden på generell![]()
Ja ser det ikke har blitt skravlet så veldig mye her inneHar måtta ty til skravletråden på generell![]()
Nei, har vært rimelig dødt her inne ja! Godt at du er tilbake så jeg kan flytte inn hit igjenJa ser det ikke har blitt skravlet så veldig mye her innevar ikke så mye å lese gjennom for meg
![]()
Hehe ja spørs hvor lenge jeg blirNei, har vært rimelig dødt her inne ja! Godt at du er tilbake så jeg kan flytte inn hit igjen![]()
Det bør han jo, du gjorde det jo i gårHehe ja spørs hvor lenge jeg blirhåper gubben kan legge mini
![]()
Det ble meg alikevellDet bør han jo, du gjorde det jo i går![]()
Regna med det siden du ble borteDet ble meg alikevelljajaj gikk jo strålende idag så det var null stress
![]()
Hehe jaRegna med det siden du ble borte![]()
Hehe se det ja!
Jaja vi holder oss innenfor ihvertfallLigger tett bak de to bak meg daog de skravler på fellestrådene
så ramler vel fort ned ogjen
![]()
Det endrer seg nok når du begynner å jobbeHer blir det ikke så mye skravling i helgene.. Mer i ukedagene![]()
Ja, er jo detJaja vi holder oss innenfor ihvertfalldet må jo være målet
![]()
Ja skal jo ikke begynne å jobbe før slutten av april så her god tidDet endrer seg nok når du begynner å jobbe![]()
Hehe, ja, du har jo detJa skal jo ikke begynne å jobbe før slutten av april så her god tid![]()