Ja håper jo jeg finner noe nytt! Men foreløpig er det lite på markedet og de jeg har søkt på har jeg ikke hørt noe fra..Hehe, ja, du har jo detmed mindre det dukker opp noe før den tid
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper jo jeg finner noe nytt! Men foreløpig er det lite på markedet og de jeg har søkt på har jeg ikke hørt noe fra..Hehe, ja, du har jo detmed mindre det dukker opp noe før den tid
![]()
KjiptJa håper jo jeg finner noe nytt! Men foreløpig er det lite på markedet og de jeg har søkt på har jeg ikke hørt noe fra..![]()
Ja håper detKjiptsatser på det tar seg opp over nyttår
![]()
Så det derOi jeg har rykket opp en plassjeg som skravlet så lite i går
![]()
Ja har nok detSå det dertyder på det har vært stille i helga
![]()
Ja, ikke santJa har nok deter jo ukedagene de fleste skravler
utenom deg
hihi
Uff ja forstår deg godt!Ja, ikke santhuff.. Ny uke i dag.. Leeeeei av praksis! Herlighet som jeg gleder meg til juuuul!
Mm, 15:30-22:15.. Også begynner jeg 7:15 i morgenUff ja forstår deg godt!kveldsvakt idag?
Uff det er så kjipt å jobbe kveld og så tidligMm, 15:30-22:15.. Også begynner jeg 7:15 i morgenblæææææh!
![]()
Mm, kommer meg liksom aldri rett i seng når jeg kommer hjem...Uff det er så kjipt å jobbe kveld og så tidlig![]()
Oisann
Hehe, jeg er vel nede på 13. plass igjen før neste helgOisannjaja de skravler fra meg i løpet av uken
![]()
Hehe ja men så kommer du opp igjen i løpet av helgenHehe, jeg er vel nede på 13. plass igjen før neste helg![]()
Nja, spørs, skal til narvik til helga, skal på julebord med jobbenHehe ja men så kommer du opp igjen i løpet av helgen![]()
Såå gøy!!Nja, spørs, skal til narvik til helga, skal på julebord med jobben![]()
Nei, vet du, akkurat da tror jeg dere må bli igjen hjemmeSåå gøy!!så du tar oss ikke med på julebordet altså?
![]()
Hææ??Nei, vet du, akkurat da tror jeg dere må bli igjen hjemme![]()
![]()