TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Æsj, nede på 12. plass igjen :( det er for lite liv her inne, jeg orker ikke generelt :p

Nei kommer aldri inn i skravletråden. Prøver men blir ofte nedfeid av så mange andre kommentarer:p

Nei kommer aldri inn i skravletråden. Prøver men blir ofte nedfeid av så mange andre kommentarer:p
Ja, ikke sant :p nei, best å være her, men ganske hålpløst hvis ingen andre er her inne...

Top of the lake:) vet ikke om det er noe bra men hørtes spennende ut:)
Ja, den sendte de på tv i fjor rett før jul mener jeg. Så de første episodene, men så reiste vi til svigers og jeg fikk ikke med meg slutten.. Syns den var bra det jeg så i alle fall :)

Ja, den sendte de på tv i fjor rett før jul mener jeg. Så de første episodene, men så reiste vi til svigers og jeg fikk ikke med meg slutten.. Syns den var bra det jeg så i alle fall :)
Så bra:) satser på vi liker det:) er jo innenfor vår kategori:)

Så bra:) satser på vi liker det:) er jo innenfor vår kategori:)
Var et eller anna her om dagen jeg tenkte på at du burde se, men har helt glemt hva det var.......

Må sjå den How to Get away with murder - første episode virkar veldig bra :)

Kanskje me må starta ei ny tråd?

Må sjå den How to Get away with murder - første episode virkar veldig bra :)

Kanskje me må starta ei ny tråd?
Tv-serie tråden?

Tv-serie tråden?

Eksistera den frå før? Evt, så kan me prøva... Tenkte å starte ein ny tråd for å få opp innlegga her :)

Eksistera den frå før? Evt, så kan me prøva... Tenkte å starte ein ny tråd for å få opp innlegga her :)
Nei, eksisterer ikke fra før :) annet enn at håpefull (tror jeg det var) startet en tråd om hvilke tv-serier vi anbefalte :)

Ja den var det jeg hadde lyst å se! Men er den på netflix tro?

Den er ganske så ny, så det veit eg ikkje. Går på TVNorge på onsdagar meinar eg. Har det på serieopptak så ser det aldri på den dagen det går.

Back
Topp