Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja alt for lite livÆsj, nede på 12. plass igjendet er for lite liv her inne, jeg orker ikke generelt
![]()
Kanskje vi må gjøre noe med det daJa alt for lite liv![]()
Ja, ikke santNei kommer aldri inn i skravletråden. Prøver men blir ofte nedfeid av så mange andre kommentarer![]()
Nå skal vi starte på ny serieJa, ikke santnei, best å være her, men ganske hålpløst hvis ingen andre er her inne...
Hvilken serie?Nå skal vi starte på ny serieså blir nok litt fraværende
![]()
Top of the lakeHvilken serie?![]()
Ja, den sendte de på tv i fjor rett før jul mener jeg. Så de første episodene, men så reiste vi til svigers og jeg fikk ikke med meg slutten.. Syns den var bra det jeg så i alle fallTop of the lakevet ikke om det er noe bra men hørtes spennende ut
![]()
Så braJa, den sendte de på tv i fjor rett før jul mener jeg. Så de første episodene, men så reiste vi til svigers og jeg fikk ikke med meg slutten.. Syns den var bra det jeg så i alle fall![]()
Var et eller anna her om dagen jeg tenkte på at du burde se, men har helt glemt hva det var.......Så brasatser på vi liker det
er jo innenfor vår kategori
![]()
Håper du kommer på det igjen!Var et eller anna her om dagen jeg tenkte på at du burde se, men har helt glemt hva det var.......
Satser på detHåper du kommer på det igjen!![]()
Ja det var det sikkertSatser på detmå ha vært noe krim av noe slag i alle fall
![]()
Tv-serie tråden?Må sjå den How to Get away with murder - første episode virkar veldig bra
Kanskje me må starta ei ny tråd?
Tv-serie tråden?
Nei, eksisterer ikke fra førEksistera den frå før? Evt, så kan me prøva... Tenkte å starte ein ny tråd for å få opp innlegga her![]()
Ja den var det jeg hadde lyst å se! Men er den på netflix tro?Må sjå den How to Get away with murder - første episode virkar veldig bra
Kanskje me må starta ei ny tråd?
Ja den var det jeg hadde lyst å se! Men er den på netflix tro?