TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Hørtes ikke så spennende ut nei:p hehe
Har ikke hodet helt der enda! Sliter jo fortsatt med å finne en problemstilling til denne eksamen, har ikke rom i hodet til å begynne å tenke på bacheloren :p

Har ikke hodet helt der enda! Sliter jo fortsatt med å finne en problemstilling til denne eksamen, har ikke rom i hodet til å begynne å tenke på bacheloren :p
Uff nei det kan jeg godt forstå:o er det til våren bacheloren er?

Uff nei det kan jeg godt forstå:o er det til våren bacheloren er?
Ja, den skal skrives fra uke 10-20 mener jeg det er, men siden jeg er med på et slikt teaterbachelor-opplegg så må vi starte før. For vi skal jo få til en dramatisering eller noe + skrive en bachelor (men med færre ord enn de som skriver vanlig). Så vi starter for fult i januar allerede.

Ja, den skal skrives fra uke 10-20 mener jeg det er, men siden jeg er med på et slikt teaterbachelor-opplegg så må vi starte før. For vi skal jo få til en dramatisering eller noe + skrive en bachelor (men med færre ord enn de som skriver vanlig). Så vi starter for fult i januar allerede.
Såpass ja:o hørtes spennende ut med dramatisering:) aldri hørt om.

Såpass ja:o hørtes spennende ut med dramatisering:) aldri hørt om.
Ja, blir spennende.. Vet ikke helt hvordan det blir da. Tidligere år har de starta allerede i august/september og laga en hel teaterforestilling og hatt med feks eldre, mennesker med utviklingshemning, drop-out elever osv.. Alt etter hva de har valgt som tema. Vi starter jo så sent, så kan jo ikke lage en helaftens teaterforestilling liksom. Vi skal ha mobbing som tema. Og det er jo litt i vinden om dagen.

Ja, blir spennende.. Vet ikke helt hvordan det blir da. Tidligere år har de starta allerede i august/september og laga en hel teaterforestilling og hatt med feks eldre, mennesker med utviklingshemning, drop-out elever osv.. Alt etter hva de har valgt som tema. Vi starter jo så sent, så kan jo ikke lage en helaftens teaterforestilling liksom. Vi skal ha mobbing som tema. Og det er jo litt i vinden om dagen.
Ja det høres jo spennende ut:)

Ja det høres jo spennende ut:)
Får se hva vi finner ut i dag da :) merker hodet er helt tomt, så satser på noen av de andre er supermotivert og har gode ideer!

Rykket opp en plass 8-)

Yey!!:) og skyggen har ikke hatt et eneste innlegg siden sist oppdatering:o
Da har du vel rykket litt ifra regner jeg med ;) ser du er aktiv inne på generell også for tiden :)

Iknoow! Hele dager har det vært stille på februar:o så med ei som har begynt å sove flere timer når hun hviler så må jeg ha noe underholdning:p
Skal henge her frem til mandag ettermiddag jeg, så da har du selskap der :D

Fortsatt 11.plass.. Må skravle mer! Du ligger bra an da frøet ;)

Back
Topp