Har ikke hodet helt der enda! Sliter jo fortsatt med å finne en problemstilling til denne eksamen, har ikke rom i hodet til å begynne å tenke på bachelorenHørtes ikke så spennende ut neihehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hodet helt der enda! Sliter jo fortsatt med å finne en problemstilling til denne eksamen, har ikke rom i hodet til å begynne å tenke på bachelorenHørtes ikke så spennende ut neihehe
Uff nei det kan jeg godt forståHar ikke hodet helt der enda! Sliter jo fortsatt med å finne en problemstilling til denne eksamen, har ikke rom i hodet til å begynne å tenke på bacheloren![]()
Ja, den skal skrives fra uke 10-20 mener jeg det er, men siden jeg er med på et slikt teaterbachelor-opplegg så må vi starte før. For vi skal jo få til en dramatisering eller noe + skrive en bachelor (men med færre ord enn de som skriver vanlig). Så vi starter for fult i januar allerede.Uff nei det kan jeg godt forståer det til våren bacheloren er?
Såpass jaJa, den skal skrives fra uke 10-20 mener jeg det er, men siden jeg er med på et slikt teaterbachelor-opplegg så må vi starte før. For vi skal jo få til en dramatisering eller noe + skrive en bachelor (men med færre ord enn de som skriver vanlig). Så vi starter for fult i januar allerede.
Ja, blir spennende.. Vet ikke helt hvordan det blir da. Tidligere år har de starta allerede i august/september og laga en hel teaterforestilling og hatt med feks eldre, mennesker med utviklingshemning, drop-out elever osv.. Alt etter hva de har valgt som tema. Vi starter jo så sent, så kan jo ikke lage en helaftens teaterforestilling liksom. Vi skal ha mobbing som tema. Og det er jo litt i vinden om dagen.Såpass jahørtes spennende ut med dramatisering
aldri hørt om.
Ja det høres jo spennende utJa, blir spennende.. Vet ikke helt hvordan det blir da. Tidligere år har de starta allerede i august/september og laga en hel teaterforestilling og hatt med feks eldre, mennesker med utviklingshemning, drop-out elever osv.. Alt etter hva de har valgt som tema. Vi starter jo så sent, så kan jo ikke lage en helaftens teaterforestilling liksom. Vi skal ha mobbing som tema. Og det er jo litt i vinden om dagen.
Får se hva vi finner ut i dag daJa det høres jo spennende ut![]()
Ja det bør deFår se hva vi finner ut i dag damerker hodet er helt tomt, så satser på noen av de andre er supermotivert og har gode ideer!
Yey!!Rykket opp en plass![]()
Da har du vel rykket litt ifra regner jeg medYey!!og skyggen har ikke hatt et eneste innlegg siden sist oppdatering
![]()
Ja har gått litt lenger frem jaDa har du vel rykket litt ifra regner jeg medser du er aktiv inne på generell også for tiden
![]()
Ja, her er det jo helt dødt til tiderJa har gått litt lenger frem jaja det var jo så rolig her inne
![]()
Iknoow! Hele dager har det vært stille på februarJa, her er det jo helt dødt til tider![]()
Skal henge her frem til mandag ettermiddag jeg, så da har du selskap derIknoow! Hele dager har det vært stille på februarså med ei som har begynt å sove flere timer når hun hviler så må jeg ha noe underholdning
![]()
Ja bare synd at helgene pleier åSkal henge her frem til mandag ettermiddag jeg, så da har du selskap der![]()
Hehe, det var det daJa bare synd at helgene pleier å
Være litt travleskal gjøre mitt beste
![]()
Det gjør hun nokHehe, det var det dasatser på at lucy henger litt her inne også
![]()