TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Kan være fare for det for oss alle tror jeg:o de skravler godt nå:p
Jaja, så lenge jeg holder meg innenfor topp 30 så er jeg fornøyd :) kan ikke være på topp hver gang ;)

Hun er veldig skravlete for tiden:p
Sa jo hun er effektiv når hun bestemmer seg for noe ;) har fått med meg at det er noen eksamener denne måneden, så må vel være effektiv når hun kan ;)

Imponert over at jeg enda ligger på 10. plass :o

Uff rykker stadig nedover:o
Har jo omtrent ikke skrevet noen innlegg de siste dagene da, så hadde forventet å være mye lengre nede på listene nå :)

Har jo omtrent ikke skrevet noen innlegg de siste dagene da, så hadde forventet å være mye lengre nede på listene nå :)
Ja det er et lite hopp mellom der. Så du var heldig:) men ikke kom for langt ned på listen da kan det fort gå nedover:o

Ja det er et lite hopp mellom der. Så du var heldig:) men ikke kom for langt ned på listen da kan det fort gå nedover:o
Fri frem til mandag 15:30, så skal prøve å henge i i helga ;) men er avhengig av at andre er pratsomme da :p

Fri imorgen altså? Så deilig!:D ja jeg er pratesyk så lenge mini er ok å ha med å gjøre på kveldene:p
Jepp :D skal bo her inne i morgen :p hahaha :p skal på et møte nede på skola om en time, angående bacheloren. Håper det ikke tar alt for lang tid.. Kjenner jeg var lite motivert :p

Jepp :D skal bo her inne i morgen :p hahaha :p skal på et møte nede på skola om en time, angående bacheloren. Håper det ikke tar alt for lang tid.. Kjenner jeg var lite motivert :p
Hørtes ikke så spennende ut nei:p hehe

Back
Topp