Jaja, så lenge jeg holder meg innenfor topp 30 så er jeg fornøydKan være fare for det for oss alle tror jegde skravler godt nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, så lenge jeg holder meg innenfor topp 30 så er jeg fornøydKan være fare for det for oss alle tror jegde skravler godt nå
![]()
Nei det er helt santJaja, så lenge jeg holder meg innenfor topp 30 så er jeg fornøydkan ikke være på topp hver gang
![]()
Skyggen går snart forbi meg![]()
Hun er veldig skravlete for tiden
Sa jo hun er effektiv når hun bestemmer seg for noeHun er veldig skravlete for tiden![]()
Hehe ja da må hun nok være effektiv når hun kanSa jo hun er effektiv når hun bestemmer seg for noehar fått med meg at det er noen eksamener denne måneden, så må vel være effektiv når hun kan
![]()
Ja det er jeg ogsåImponert over at jeg enda ligger på 10. plass![]()
Får ta det igjen i helgaNei du ligger visst på 11.plass nåmen imponerende det også
![]()
Ja det tar du fort igjenFår ta det igjen i helga![]()
Er rykket ned til 12 nåJa det tar du fort igjen![]()
Uff rykker stadig nedoverEr rykket ned til 12 nå![]()
Har jo omtrent ikke skrevet noen innlegg de siste dagene da, så hadde forventet å være mye lengre nede på listene nåUff rykker stadig nedover![]()
Ja det er et lite hopp mellom der. Så du var heldigHar jo omtrent ikke skrevet noen innlegg de siste dagene da, så hadde forventet å være mye lengre nede på listene nå![]()
Fri frem til mandag 15:30, så skal prøve å henge i i helgaJa det er et lite hopp mellom der. Så du var heldigmen ikke kom for langt ned på listen da kan det fort gå nedover
![]()
Fri imorgen altså? Så deilig!Fri frem til mandag 15:30, så skal prøve å henge i i helgamen er avhengig av at andre er pratsomme da
![]()
JeppFri imorgen altså? Så deilig!ja jeg er pratesyk så lenge mini er ok å ha med å gjøre på kveldene
![]()
Hørtes ikke så spennende ut neiJeppskal bo her inne i morgen
hahaha
skal på et møte nede på skola om en time, angående bacheloren. Håper det ikke tar alt for lang tid.. Kjenner jeg var lite motivert
![]()