Miljøarbeid som fremmer opplevelsen av likeverd og deltakelse sett i et samfunnsmessig perspektiv. Og da ta utgangspunkt i opplevelser fra praksisen.Åja du holder på med sånt jahva er temaet da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miljøarbeid som fremmer opplevelsen av likeverd og deltakelse sett i et samfunnsmessig perspektiv. Og da ta utgangspunkt i opplevelser fra praksisen.Åja du holder på med sånt jahva er temaet da?
Oh my såpass jaMiljøarbeid som fremmer opplevelsen av likeverd og deltakelse sett i et samfunnsmessig perspektiv. Og da ta utgangspunkt i opplevelser fra praksisen.
Ja, det tenkte jeg ogsåOh my såpass ja![]()
Ja, er bare å skravle i vei! Vært stille her inne i dag også, så jeg rykker nok nedover enda merKanskje jeg rykker opp på 8.plass hvis jeg er heldig![]()
Har vært ganske stille på hele forumetJa, er bare å skravle i vei! Vært stille her inne i dag også, så jeg rykker nok nedover enda mer![]()
Ja, da har du vel sjangs i hvert fallHar vært ganske stille på hele forumet![]()
Time will showJa, da har du vel sjangs i hvert fallbare å kjøre på
![]()
JaTime will show![]()
Ingen stederJahvor er du og skravler? Er fortsatt stille her inne
Sent from my iPad using Tapatalk
Det blir det ikke mange innlegg avIngen stederer jo så stille overalt
![]()
IknooowDet blir det ikke mange innlegg av
Sent from my iPad using Tapatalk
Jobber med sakenIknooowhjelp meg da!!
![]()
Effektiv du har vært!Oi oi 7.plass![]()
Ja der gåt unna enkelte dagerEffektiv du har vært!![]()
Nei du er vel på 8.plass?Jeg rykker stadig nedover i køenjaja..
10. sist jeg sjekka i alle fall..Nei du er vel på 8.plass?
Rykket opp til 9. nå10. sist jeg sjekka i alle fall..