TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Nja tja, syns det er vanskelig.. Men har vært inne på tanken om å skrive noe om bruk av musikk innenfor demensomsorgen. Må høre litt med kontaktlærern hva hun tenker.

Viktigste er å finne på noe som er interessant å skrive om!

Viktigste er å finne på noe som er interessant å skrive om!
Ja.. Vanligvis velger jeg stort sett alltid tema som går på selvbestemmelse eller bruk av tvang/makt da jeg syns det er spennede. Men her er jo oppgaven å lage en problemstilling basert på erfaringer fra praksis som omhandler miljøarbeid som fremmer opplevelsen av trivsel, deltakelse og likeverd sett i et samfunnsmessig perspektiv. Så jah... Får se hva jeg ender opp med :p

Ja.. Vanligvis velger jeg stort sett alltid tema som går på selvbestemmelse eller bruk av tvang/makt da jeg syns det er spennede. Men her er jo oppgaven å lage en problemstilling basert på erfaringer fra praksis som omhandler miljøarbeid som fremmer opplevelsen av trivsel, deltakelse og likeverd sett i et samfunnsmessig perspektiv. Så jah... Får se hva jeg ender opp med :p

Hater sånne oppgaver. Bedre om man fritt kan velge et tema man selv ønsker!!!

Hater sånne oppgaver. Bedre om man fritt kan velge et tema man selv ønsker!!!
Jepp! Føler det blir så låst med de ordene de har valgt der... For jeg syns ikke det er så mye miljøarbeid som har fokus på de verdiene i denne avdelingen. Her går det på å få dekt primære behov for mat og stell.

Er dere klar for en skravlete fredag?? :D

Her er første oppdatering for dagen (orka ikke poste alle i mellom som ikke er feb14 folk) ;)

ImageUploadedByBV Forum1416552225.316301.jpgImageUploadedByBV Forum1416552238.793578.jpg

• Liker
Reactions: EJ
Ser bra ut!:D merkelig hvor mye mindre skravling det er denne mnd:o 1.plass sist mnd hadde jo over 6000 innlegg:o
Folk blir vel lei.. Og når få skravler blir det mindre innlegg på storskravlerne også.

Nja tja, kanskje ikke lenge, men såpass lenge at man ikke trenger å begynne å tenke på utstyr nå :p

Her går det veldig mykje i utstyrstankar! :P kva treng me, kva skal me kjøpa nytt/brukt osv :P

Her går det veldig mykje i utstyrstankar! :P kva treng me, kva skal me kjøpa nytt/brukt osv :P
Hehe, men det er forståelig, det er jo overhodet ikke lenge til, og i tillegg trenger dere to av alt :p får angst bare med tanken jeg haha :p

Back
Topp