TOPP 100 NOVEMBER!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Hoho! Innbilte meg at jeg hadde rykket laaangt ned på lista siden jeg begynte på jobb sist uke (ikke like lett å være så aktiv da :p), men er fortsatt blandt topp 30! :D

Jeg ligger innenfor topp 30... men mangler noen innlegg da...

Crap! Ned ein plass til... I morgo kveld blir det skravling!

Tror nesten ikke det blir 30 stk som når 1200 innlegg denne måneden :o

Tror nesten ikke det blir 30 stk som når 1200 innlegg denne måneden :o

Heilt greitt for meg, for da kan eg klara å holda meg innafor! :P

Men nærmere måley i alle fall :D
Jo... vet ikke hvordan jeg ligger an nå... er vanskelig å henge med... og det blir jo bare enda bedre premier i desember og januar har jeg hørt... uff :( :P

Jo... vet ikke hvordan jeg ligger an nå... er vanskelig å henge med... og det blir jo bare enda bedre premier i desember og januar har jeg hørt... uff :( :P
Du hadde 937 innlegg ved forrige oppdatering :) ikke såååå langt unna 1200 da ;)

Du hadde 937 innlegg ved forrige oppdatering :) ikke såååå langt unna 1200 da ;)
yay... holde koken oppe... blæ... føler jeg henger etter og må ta skippertak hele tiden :P hehe!!

yay... holde koken oppe... blæ... føler jeg henger etter og må ta skippertak hele tiden :P hehe!!
Ikke det verste skippertaket man kan ta... Verre med meg som har prioritert bv og må ta skippertak med skolearbeid snart :p

Det går sååå bra :D Når har du eksamen?
Skal leveres om 4 uker :) så er ikke stress enda :p men bøøøøøør finne en problemstilling snart så jeg kommer i gang :p

Skal leveres om 4 uker :) så er ikke stress enda :p men bøøøøøør finne en problemstilling snart så jeg kommer i gang :p

Ja greit å begynne med en problemstilling ja. Har du tenkt på noe?

Ja greit å begynne med en problemstilling ja. Har du tenkt på noe?
Nja tja, syns det er vanskelig.. Men har vært inne på tanken om å skrive noe om bruk av musikk innenfor demensomsorgen. Må høre litt med kontaktlærern hva hun tenker.

Back
Topp