Jeg har ikke noe å bidra med derBare å gå inn på forsikringstråden på generell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke noe å bidra med derBare å gå inn på forsikringstråden på generell
Yey!Hoho! Innbilte meg at jeg hadde rykket laaangt ned på lista siden jeg begynte på jobb sist uke (ikke like lett å være så aktiv da), men er fortsatt blandt topp 30!
![]()
Du må da ha sanket noen innlegg i dag? Syns dere hadde skravla mye (du og frøet)Jeg ligger innenfor topp 30... men mangler noen innlegg da...
Det liker jegCrap! Ned ein plass til... I morgo kveld blir det skravling!
Tror nesten ikke det blir 30 stk som når 1200 innlegg denne måneden![]()
Ja, det er jo kjektHeilt greitt for meg, for da kan eg klara å holda meg innafor!![]()
Du må da ha sanket noen innlegg i dag? Syns dere hadde skravla mye (du og frøet)![]()
Men nærmere måley i alle fallKanskje noen men ikke nok
Jo... vet ikke hvordan jeg ligger an nå... er vanskelig å henge med... og det blir jo bare enda bedre premier i desember og januar har jeg hørt... uffMen nærmere måley i alle fall![]()
Du hadde 937 innlegg ved forrige oppdateringJo... vet ikke hvordan jeg ligger an nå... er vanskelig å henge med... og det blir jo bare enda bedre premier i desember og januar har jeg hørt... uff![]()
![]()
yay... holde koken oppe... blæ... føler jeg henger etter og må ta skippertak hele tidenDu hadde 937 innlegg ved forrige oppdateringikke såååå langt unna 1200 da
![]()
Ikke det verste skippertaket man kan ta... Verre med meg som har prioritert bv og må ta skippertak med skolearbeid snartyay... holde koken oppe... blæ... føler jeg henger etter og må ta skippertak hele tidenhehe!!
Ikke det verste skippertaket man kan ta... Verre med meg som har prioritert bv og må ta skippertak med skolearbeid snart![]()
Skal leveres om 4 ukerDet går sååå braNår har du eksamen?
Skal leveres om 4 ukerså er ikke stress enda
men bøøøøøør finne en problemstilling snart så jeg kommer i gang
![]()
Nja tja, syns det er vanskelig.. Men har vært inne på tanken om å skrive noe om bruk av musikk innenfor demensomsorgen. Må høre litt med kontaktlærern hva hun tenker.Ja greit å begynne med en problemstilling ja. Har du tenkt på noe?