Topp 100 Nov. VINNERE ER TRUKKET!

Hvis dere smisker litt, så kan det hende jeg blir i ekstremt godt julehumør og firer på kravene ;)

Du er vel i julehumør nok, du som har i overtall mange kalendergaver til ungene dine, mens jeg er i minus på mine. Deler du noen kalendertips, så skal jeg smiske masse, masse :)

Du er vel i julehumør nok, du som har i overtall mange kalendergaver til ungene dine, mens jeg er i minus på mine. Deler du noen kalendertips, så skal jeg smiske masse, masse :)

Til han på 6 år: fotballkort, fotballfigurer. Har dere badekar? Vita har fine ting, blant annet badekuler som er til gutter. Kule sokker, kule truser, småting fra søstrene grene, kinderegg, peppekakeform den dagen dere skal bake det. Trash pack figurer.... *tenke*

Til hun på tre: spenner, hårstrikker, om badekar, ting fra vita. "magisk klut", hårbøyle, tesett i plast kan pakkes inn i mange pakker, plastdyr

Til han på 6 år: fotballkort, fotballfigurer. Har dere badekar? Vita har fine ting, blant annet badekuler som er til gutter. Kule sokker, kule truser, småting fra søstrene grene, kinderegg, peppekakeform den dagen dere skal bake det. Trash pack figurer.... *tenke*

Til hun på tre: spenner, hårstrikker, om badekar, ting fra vita. "magisk klut", hårbøyle, tesett i plast kan pakkes inn i mange pakker, plastdyr

Vi har badekar, og begge får sånne magiske kluter, badekuler etc dropper jeg pga to unger som klør bare noen ser på dem.. De får kakeform og sjokoladeform og juletrekule, hun får klemmer og hårbøyle (om de kommer fra ebay) og sjokolade får de også, ikke kundreegg, men kindersjokolade sine julefigurer.

Fotballkort tror jeg ikke han vet eksisterer, det er muligens en verden vi kunne vurdert å introdusere ham for, men hun/de har flere plast-te-sett enn vi trenger.

JEg vurderer noe lego chima til ham fordelt over flere pakker, og kanskje et puslespill til henne? Det ville treffe interessene for begge, om de takler å få det over lang tid...

Men takk søte, snille du for at du gadd prøve :)

Spørsmålet er jo hva du har bestemt deg for :p
Samme tenkte jeg ;)

men for min del er det akkurat det samme for er da ferdig med eksamen og har "pause" fram til nyttår :p = bv tid med god samvittighet ;)

Samme tenkte jeg ;)

men for min del er det akkurat det samme for er da ferdig med eksamen og har "pause" fram til nyttår :p = bv tid med god samvittighet ;)
Leverer ikke eksamen før 19/12 her, men regner med jeg sniker meg til litt bv tid uansett ;)

Leverer ikke eksamen før 19/12 her, men regner med jeg sniker meg til litt bv tid uansett ;)
lykke til :)

har "bare" 2 av 4 eksamen igjen og med en veldig god karakter etter muntlig-praktisk eksamen så er jeg veldig fornøyd og gleder meg til å bli ferdig på fredag ;)

lykke til :)

har "bare" 2 av 4 eksamen igjen og med en veldig god karakter etter muntlig-praktisk eksamen så er jeg veldig fornøyd og gleder meg til å bli ferdig på fredag ;)
Takk, og lykke til til deg også :)

Back
Topp