Og en måned til jul.6 DAYS TO GO!!![]()
Forsatt disse tingene som jeg tror jekk nå ja fokus på for å komme i mål med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og en måned til jul.6 DAYS TO GO!!![]()
Tviler på at det blir noe problematisk trøkk denne mnd, ser ikke slik ut. 26-30 er ikke "gjennomsnittelig ajour " mot 1200, så det er litt plasser å gå på for dem som kjemper seg opp på 1200 de siste dageneEg klarer 1200, men veit at det pleier å vera litt trøkk på slutten. Og det passar sååå dårleg, for eg må ta å vaska... Blir masse vasking og rydding... Usikker på kor mykje trøkk det da kjem frå meg ...
Ja, du jobber jo med møbler.. så regner med at du tar på deg oppdraget?![]()
Opptelling fra hukommelsen viser at jeg mangler trolig 11 til ham og 6-7 til henne. Også skulle jeg stikke månetoppenluer...Har du igjen mange gaver til dem?
Jeg telte over i går. Og jeg hadde 29 til eldste og 31 til yngsteHmm...
Helt enig med deg, hvor ble november av?Herlighet så fort denne måneden har gått![]()
Helt enig med deg, hvor ble november av?![]()
Samme her, og nå er den snart over. Gleder meg til desember og jul daJa si detFøler jo nettopp måneden begynte
![]()
Samme her, og nå er den snart over. Gleder meg til desember og jul da![]()
Usikker på om jeg klarer det den mnd, men er ikke sikkert det er så mange innlegg som skal til for å holde seg på topp 100Spent på topp 100 des...
Jeg er også usikker. Derfor spent på "reglene " og premieneUsikker på om jeg klarer det den mnd, men er ikke sikkert det er så mange innlegg som skal til for å holde seg på topp 100![]()
Spent her også, men tror uansett premie at jeg står over topp 30. Alt for mye som skjer i desemberJeg er også usikker. Derfor spent på "reglene " og premiene
Jeg er også usikker. Derfor spent på "reglene " og premiene
5 dager?!5 dager igjen! Hvor mange har klart målene?