Topp 100 med gigantisk gavedryss, hva vil du vinne?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Er så mange år til jeg får brukt den:eek: hehe
Men kunne tenkt meg pysjen eller regndressen:)
Poden her elsker å bade. Har tilgang til hytte helt med sjøen. Så tenker den hadde gjort seg i sommer :) Siden det ikke blir noe sydentur med det første.

Er jo helt sykt hvor mange innlegg enkelte har! :eek:
Jeg jobber og skriver på og håper jeg kommer meg på lista innen månedens slutt, så jeg har sjangs til å være med i trekningen av en Flexi crib i det minste :P

Er jo helt sykt hvor mange innlegg enkelte har! :eek:
Jeg jobber og skriver på og håper jeg kommer meg på lista innen månedens slutt, så jeg har sjangs til å være med i trekningen av en Flexi crib i det minste :P
Skravletråder har en fin effekt;)
De på toppen er mye i skravletråden på generelt, og tempoet er høyt.

Jeg kjenner jeg trenger ett liv utenom ;)

Skjønner det. Jeg har faktisk gjort veldig mye annet enn å skravle denne mnd. Nesten så jeg får abstinenser:p haha

Skjønner det. Jeg har faktisk gjort veldig mye annet enn å skravle denne mnd. Nesten så jeg får abstinenser:p haha
Hehe :) Bruker også for det meste tlf når jeg er på BV. Og i det tempoet mange skriver, så klarer jeg ikke følge med på tlf.

Hehe :) Bruker også for det meste tlf når jeg er på BV. Og i det tempoet mange skriver, så klarer jeg ikke følge med på tlf.

Bruker kun tlf her bortsett fra når jeg teller innlegg. Men nå har jeg stooor skjerm da, så syns det er veldig greit å følge med på appen:)

Bruker kun tlf her bortsett fra når jeg teller innlegg. Men nå har jeg stooor skjerm da, så syns det er veldig greit å følge med på appen:)
Har iPhone 6+, så skjermen er ikke noe å si på ;) hihi

Greit å jobbe litt for det , når man ender opp med så fin premie:)

Absolutt verdt det må jeg si:D
Helt utrolige premier dere har her inne:)
Vant jo flexicriben i januar også♡ har dessverre litt dårlig plass til den bare:(

Vant jo flexicriben i januar også♡ har dessverre litt dårlig plass til den bare:(
Da er det bare en ting å gjøre snuppa... Du må flytte ;)

Da må du rett og slett forklare han situasjonen :P haha

Haha. "Sorry svigerfar, du må nok flytte. Jeg trenger plass til flexicriben min og må flytte hit" :p

Den flexicriben er superfin, får du ikke plass til den noen steder?

Back
Topp