Poden her elsker å bade. Har tilgang til hytte helt med sjøen. Så tenker den hadde gjort seg i sommer Siden det ikke blir noe sydentur med det første.Er så mange år til jeg får brukt den hehe
Men kunne tenkt meg pysjen eller regndressen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Poden her elsker å bade. Har tilgang til hytte helt med sjøen. Så tenker den hadde gjort seg i sommer Siden det ikke blir noe sydentur med det første.Er så mange år til jeg får brukt den hehe
Skravletråder har en fin effektEr jo helt sykt hvor mange innlegg enkelte har!
Jeg jobber og skriver på og håper jeg kommer meg på lista innen månedens slutt, så jeg har sjangs til å være med i trekningen av en Flexi crib i det minste
Jeg kjenner jeg trenger ett liv utenomSkravletråder har en fin effekt
De på toppen er mye i skravletråden på generelt, og tempoet er høyt.
Jeg kjenner jeg trenger ett liv utenom
Hehe Bruker også for det meste tlf når jeg er på BV. Og i det tempoet mange skriver, så klarer jeg ikke følge med på tlf.Skjønner det. Jeg har faktisk gjort veldig mye annet enn å skravle denne mnd. Nesten så jeg får abstinenser haha
Hehe Bruker også for det meste tlf når jeg er på BV. Og i det tempoet mange skriver, så klarer jeg ikke følge med på tlf.
Har iPhone 6+, så skjermen er ikke noe å si på hihiBruker kun tlf her bortsett fra når jeg teller innlegg. Men nå har jeg stooor skjerm da, så syns det er veldig greit å følge med på appen
Har iPhone 6+, så skjermen er ikke noe å si på hihi
5,5" her også Måtte google detDet sier meg ingenting hehe
Her har jeg samsung note 2. 5,5" skjerm
Det vant du også, gratulererEr så mange år til jeg får brukt den hehe
Jippi tusen takkDet vant du også, gratulerer
Greit å jobbe litt for det , når man ender opp med så fin premieJippi tusen takk
Var litt jobb for å få det til da hehe
Greit å jobbe litt for det , når man ender opp med så fin premie
Da er det bare en ting å gjøre snuppa... Du må flytteAbsolutt verdt det må jeg si
Helt utrolige premier dere har her inne
Vant jo flexicriben i januar også♡ har dessverre litt dårlig plass til den bare
Da er det bare en ting å gjøre snuppa... Du må flytte
Da må du rett og slett forklare han situasjonen hahaMen svigerfar tviholder på gården sin haha
Da må du rett og slett forklare han situasjonen haha
Helt riktig hihiHaha. "Sorry svigerfar, du må nok flytte. Jeg trenger plass til flexicriben min og må flytte hit"
Den flexicriben er superfin, får du ikke plass til den noen steder?Absolutt verdt det må jeg si
Helt utrolige premier dere har her inne
Vant jo flexicriben i januar også♡ har dessverre litt dårlig plass til den bare