Topp 100 Mars!!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Nora

Guest
image-jpg.106085

Hva er Topp 100?

Topp 100 er en oversikt over de mest aktive brukerne her på forumet. For å finne ut om du skravler nok til å ha fått en plassering på Topp 100 - KLIKK HER.

Har du skravlet nok til å allerede ha en plassering på Topp 100 mars?

Klikk her for å se alle premiene

Skjønner ikke denne helt jeg :P Er det sånn at alle som ligger på lista er med i trekningen av premie..?

Skjønner ikke denne helt jeg :P Er det sånn at alle som ligger på lista er med i trekningen av premie..?
Ja ^-^ Men for to av dem (flexi crib og ene veska) må du ha minst 1500 innlegg for å være med i egen trekning.

Ja ^-^ Men for to av dem (flexi crib og ene veska) må du ha minst 1500 innlegg for å være med i egen trekning.

Åja :P Kommer ikke opp til 1500 hvertfall ;D

Men må man gjøre noe selv for å bli med i trekningen, eller holder det å være på lista?

Åja :P Kommer ikke opp til 1500 hvertfall ;D

Men må man gjøre noe selv for å bli med i trekningen, eller holder det å være på lista?
Slik jeg har forstått det så holder det å være på lista for å være med I trekningen :)

Forstår ille de som klarer å nå 1500 jeg :o føler jeg skriver mye men har likevel under 500 innlegg :p

Hehe :p men vi er flinke å skravle da :D så kansje en dag vi er med i trekkningen av en flott krybbe :D eller veske :D

Den er jo kanon fin :D
Å siden vi er så flinke å skravle så må jo minst en av de herlige damene her inne vinne noe :D

Ja, dere er begge på top 50 ^-^ (trikset er å starte tidlig ;) )

Ja, det var vi visst! Trekkes det bare tilfeldig fra lista da eller?

Dere er jo helt rå på skravlings ;)

Back
Topp