Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Det er sikkert spurt om hundre ganger før, men blir linken her fiksa ? Er så travelt vet dere å måtte gå inn på aprillista å trykke neste for folk som er så late som meg ;)
 
Men hvorfor trenger du den? Altså, det krever bare at man er på lista. Ikke hvor langt oppe.

Trengs det å sjekke daglig? 300 innlegg, så er du langt oppe og trygg.
 
Er veldig artig å følge med da;)
Det kjenner jeg ser jeg ikke har behov for.

Men jeg har hatt linken sånn lett tilgjengelig, aldri brukt link i tråd, er ikke det tungvint da?
 
Det kjenner jeg ser jeg ikke har behov for.

Men jeg har hatt linken sånn lett tilgjengelig, aldri brukt link i tråd, er ikke det tungvint da?

Ikke tungvint i det hele tatt. Har jo en link å trykke på. Ser ikke hvorfor det er så mye mer tungvint enn noe annet.

Jeg syns det er gøy å følge med innimellom, og når linken først er der så er det jo greit at den virker. Er jo allerede veldig mange som har spurt om den også:)
 
Ja, selvsagt bør den virke.

Men på måtte lete opp denne tråden er for meg langt mer tungvindt enn å ha linken i nettleseren
 
Det kjenner jeg ser jeg ikke har behov for.

Men jeg har hatt linken sånn lett tilgjengelig, aldri brukt link i tråd, er ikke det tungvint da?
Synes ikke det er tungvint i det hele tatt:)
Mulig det er meg som er rar, synes det er veldig spennende å følge med:p
 
Vi er forskjellige :)

Og godt et det.

Jeg følger altså med dersom jeg jobber mot et mål. 1500/1800/2000/Topp20 eller noe sånn. Å jobbe mot topp 100 regner jeg med å ha nok innlegg til allerede, og bryr meg ikke om å sjekke.
 
Ja, selvsagt bør den virke.

Men på måtte lete opp denne tråden er for meg langt mer tungvindt enn å ha linken i nettleseren

Trenger jo ikke lete opp noe som er festet til toppen :)
men det er vel smak og behag uansett, og i nettleseren på tlf min forsvinner den innimellom så det fungerer ikke å ha den oppe der hele tiden. Og jeg bruker så og si bare tlf:)
 
Trenger jo ikke lete opp noe som er festet til toppen :)
men det er vel smak og behag uansett, og i nettleseren på tlf min forsvinner den innimellom så det fungerer ikke å ha den oppe der hele tiden. Og jeg bruker så og si bare tlf:)
Aha, jeg bor jo ikke på generell, så jeg må manuelt inn på generell for å finne den, der er tungvindt ;-)
 
Back
Topp