Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Bare jeg som ikke får opp topplisten for Mai? Får fortsatt opp april jeg...

Du må trykke "neste" når du er på april lista, så kommer den;)
 
Hva syntes dere om de nye Lego Duplo pakkene??

fine
nå har vi ei ganske stor kasse med duplo, og ungene våre har mer eller mindre vokst fra det og begynt med vanlig lego, men så kommer jo bittelille etterhvert. Og duplo er jo kjempefint å leke med! Så helt klart vil jeg like det også.
 
Leste jeg feil eller kan man vinne alt sammen bare ma er inne på topp 100?
 
Leste jeg feil eller kan man vinne alt sammen bare ma er inne på topp 100?
kan nok bare vinne en, men ja, alt bare av å være på topp 100 denne gangen! Ikke at de gjeveste/dyreste er forbeholdt toppen. Atter en ny vri, spennende å se hvordan det slår ut, når det ikke er "komme seg over 1500/1800/2000 heller, bare rett og slett... skravle det man gidder.

Ja, for de som pleier være i toppen er stort sett over 2-300 og med det sikret topp 100 i løpet av denne helga tenker jeg.
 
kan nok bare vinne en, men ja, alt bare av å være på topp 100 denne gangen! Ikke at de gjeveste/dyreste er forbeholdt toppen. Atter en ny vri, spennende å se hvordan det slår ut, når det ikke er "komme seg over 1500/1800/2000 heller, bare rett og slett... skravle det man gidder.

Ja, for de som pleier være i toppen er stort sett over 2-300 og med det sikret topp 100 i løpet av denne helga tenker jeg.


Hmmm... Do you feel lucky?

Well do you... Punk??

Hurra hurra!!

Haha :D Kanskje det er håp for meg også!!! :D
 
Så mange fine premier, klarer ikke velge engang :D
 
Hm...linken i første innlegget her virker plutselig ikke. Får opp6 at siden ikke kan bli funnet... flere?

Fungerer fra Apriltråden.
 
Mange fine premier :)
 
Joda, jeg finner jo lista, men jeg har jo blitt så bortskjemt ved å bare trykke på linken:p
Må ha den i en egen fane på nettleseren til enhver tid ;) Det har jeg :P Bruker aldri linken i innlegget, jeg...
 
Må ha den i en egen fane på nettleseren til enhver tid ;) Det har jeg :P Bruker aldri linken i innlegget, jeg...
Det har faktisk jeg også. Dog brukes den bare når jeg skal holde kontroll på veien til 1500/1800/2000 så nå i mai gidder jeg ikke oppdatere startsiden fra april, kjenner jeg.

Jeg er på topp 100, ferdig med det
 
Back
Topp