Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Jeg er på ingen måte klar med middagen :p. Men normale mennesker er sikkert i middagsmodus nå, ja de som er hjemme og har mulighet da :p

Jeg er i middagsmodus nå. Blir superenkel mat idag. Pasta carbonara på pose (smaker ikke ordentlig carbonara, men god på sin måte), salat og hvitløksbaguetter.

Mannen må bare handle først :p
 
Syns den posen er supergod :D og hvertfall sammen med hvitløksbaguetter! :) nam!!

Ja, ikke sant?! Syns pasta carbonara lagd fra bunn er best som pasta carbonara. Men den posen er skikkelig god på sin måte. Og grei å lage som rask middag ;)
 
Jeg er i middagsmodus nå. Blir superenkel mat idag. Pasta carbonara på pose (smaker ikke ordentlig carbonara, men god på sin måte), salat og hvitløksbaguetter.

Mannen må bare handle først :p

Den er jo veldig god :D
Vi steker som regel litt bacon til og har hvitløksbaguetter :) og mais :D
 
Helt sant :D håper det smakte :D

Ha! Jeg er teit ass! Pasta di Parma mente jeg. D er den jeg syns er god. Ikke pasta carbonara på pose. Åsså jeg som kjefta på mannen. Æsj, nå må jeg innrømme d.

Kommer til å få høre d fremover altså :(
 
Ha! Jeg er teit ass! Pasta di Parma mente jeg. D er den jeg syns er god. Ikke pasta carbonara på pose. Åsså jeg som kjefta på mannen. Æsj, nå må jeg innrømme d.

Kommer til å få høre d fremover altså :(
Haha! Jeg sjekka i kjøkkenskuffen min. Var jo helt sikker på det var pasta di Parma du mente jeg!! Tenkte ikke over at det sto carbonara:p Den er hvertfall innmari god :D
 
Back
Topp