Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Hvordan har egentlig aktivitetsnivået vært i mai kontra andre måneder? Lufta gikk litt ut av meg og jeg har hatt en lang pause, var forberedt på å dumpe ut av lista, men endte opp på midten av lista faktisk..
 
Hvordan har egentlig aktivitetsnivået vært i mai kontra andre måneder? Lufta gikk litt ut av meg og jeg har hatt en lang pause, var forberedt på å dumpe ut av lista, men endte opp på midten av lista faktisk..

Mai var d s t i l l e ...! Så håper denne måneden blir bedre :)
 
Hvordan har egentlig aktivitetsnivået vært i mai kontra andre måneder? Lufta gikk litt ut av meg og jeg har hatt en lang pause, var forberedt på å dumpe ut av lista, men endte opp på midten av lista faktisk..
Som Tamara skrev i den andre tråden:

"I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg."

Dersom vi klarer 200.000 denne måneden blir det en ekstra stelleveske i trekningen som trekkes blant alle på topp 100
 
Hvordan har egentlig aktivitetsnivået vært i mai kontra andre måneder? Lufta gikk litt ut av meg og jeg har hatt en lang pause, var forberedt på å dumpe ut av lista, men endte opp på midten av lista faktisk..

Jeg har skravlet lite. Det har vært mye i Mai, og vi er lite inne/hjemme.
Og i Juni skal mobilen har ferie i to uker:p
 
Som Tamara skrev i den andre tråden:

"I mai skravlet dere 112 000 innlegg.. I april 156 000 innlegg. Høyeste siste år var oktober 2014 med 196 500 innlegg."

Dersom vi klarer 200.000 denne måneden blir det en ekstra stelleveske i trekningen som trekkes blant alle på topp 100

:wideyed:Ja takk til ekstra stelleveske med i trekningen! Er det noen plass man kan følge med på hvordan vi ligger an totalt?
 
Hvordan har egentlig aktivitetsnivået vært i mai kontra andre måneder? Lufta gikk litt ut av meg og jeg har hatt en lang pause, var forberedt på å dumpe ut av lista, men endte opp på midten av lista faktisk..
er vel en grunn til ekstra premie om vi skravler myye denne mnd.
 
Totalt innlegg fra alle brukere og ikke bare meg altså :p :p
Skjønte det! Vist ikke hadde det vel verken blitt søvn eller ett liv på deg den neste mnd :p
 
Back
Topp