Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Takk :) Dei kom 30 april etter å ha blitt satt igang med ballong pga utslag på urin og det at eg var utkjørt pga sjukdom. Utruleg spesielt å få oppleva tvillingfødsel ❤️
Det vil jeg tro var fantastisk ja:D
Håper alt går bra med dere!
 
Det vil jeg tro var fantastisk ja:D
Håper alt går bra med dere!

Det går over all forventning :D Slitsomt, men det er å forvente med ein på 14,5 mnd og to stk nyfødde :P
 
Det går over all forventning :D Slitsomt, men det er å forvente med ein på 14,5 mnd og to stk nyfødde :P

Da skjønner jeg at du har d litt travelt :)

Og kan tenke meg at en tvillingfødsel er en utrolig opplevelse! :D
 
  • Liker
Reactions: EJ
Det går over all forventning :D Slitsomt, men det er å forvente med ein på 14,5 mnd og to stk nyfødde :P
Åh kjære vene, sksl kanskje ikke klage på en 4 åring og en baby jeg da:p

Gratulerer så masse:)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Noko av det beste er at me filma fødselen :D Gubben står bak meg med kamera :D

Har du sett på d da? Mannen satte gopro kamera i vinduskarmen.

For å si d sånn, jeg ble så skuffa! Følte selv jeg var så flink og greier, men i realiteten sutra jeg. Og jeg ropa mye høyere enn jeg huska når jeg pressa henne ut..

Mind you, jeg var passe rusa på lystgass, så den ropinga var veldig logisk der og da.
 
Har du sett på d da? Mannen satte gopro kamera i vinduskarmen.

For å si d sånn, jeg ble så skuffa! Følte selv jeg var så flink og greier, men i realiteten sutra jeg. Og jeg ropa mye høyere enn jeg huska når jeg pressa henne ut..

Mind you, jeg var passe rusa på lystgass, så den ropinga var veldig logisk der og da.

Eg har sett på ja :) Vart veldig overaska! Trudde eg skulle skrika, banna og vera heilt idiot, men eg holdt jo kjeft nesten heile tida. Konsentrerte meg veldig. To gonger kviskra eg "drep meg" og "få ho ut" :P Ein gong sa JM at eg måtte puste, da svarte eg "FORDI?!?"
Ei vennine har sett den og, og ho var imponert :) Ho var og sikker eg skulle skrike osv da eg er ganske høg røsta til vanleg :P
 
Eg har sett på ja :) Vart veldig overaska! Trudde eg skulle skrika, banna og vera heilt idiot, men eg holdt jo kjeft nesten heile tida. Konsentrerte meg veldig. To gonger kviskra eg "drep meg" og "få ho ut" :P Ein gong sa JM at eg måtte puste, da svarte eg "FORDI?!?"
Ei vennine har sett den og, og ho var imponert :) Ho var og sikker eg skulle skrike osv da eg er ganske høg røsta til vanleg :P

Bedre din film da skjønner jeg ;)

På et tidspunkt ba jeg noen om å slå meg i hodet så jeg skulle svime :p
 
Noko av det beste er at me filma fødselen :D Gubben står bak meg med kamera :D
Fødselen av mi eldstemann ligger ute på youtube. Veldig merkelig å se tilbake på!
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp