Topp 100 mai. VINNERE ER TRUKKET!!

Wow... Tamara disker opp igjen... flotte premier denne måneden også! :) :) :)
 
Går det an å finne ut hvordan man ligger an selv om man ikke er på lista? Trodde jeg hadde skrevet mange:p
 
Så fantastisk flotte premier :)
 
Assa jeg bare sier det. Denne måneden er det MIN tur til å vinne.

For første gang har jeg faktisk SJANSE til å vinne noen av de bra premiene. Så unna vei.

Nå har jeg sikla på Storksak siden første trimester (hørte om det første gang her inne) og den der bling greia er fæntæbjulæss og hadde passet perfekt på skuldern min når jeg cruiser kjøpesenteret med bærebaby.
 
Assa jeg bare sier det. Denne måneden er det MIN tur til å vinne.

For første gang har jeg faktisk SJANSE til å vinne noen av de bra premiene. Så unna vei.

Nå har jeg sikla på Storksak siden første trimester (hørte om det første gang her inne) og den der bling greia er fæntæbjulæss og hadde passet perfekt på skuldern min når jeg cruiser kjøpesenteret med bærebaby.
Ha ha :D :D

Lykke til :-)
 
Assa jeg bare sier det. Denne måneden er det MIN tur til å vinne.

For første gang har jeg faktisk SJANSE til å vinne noen av de bra premiene. Så unna vei.

Nå har jeg sikla på Storksak siden første trimester (hørte om det første gang her inne) og den der bling greia er fæntæbjulæss og hadde passet perfekt på skuldern min når jeg cruiser kjøpesenteret med bærebaby.
Min tur også :)
 
Usj... går tregt denne mnd også. Har en skikkelig down periode både fysisk og psykisk nå, så er nok det som er grunnen.... Februar og mars var jeg full av energi og fikk virkelig skravlet! Blir sikkert bedre når snuppa er ute :) Bare 7 uker og 3 dager til termin ;)
 
Back
Topp