topp 100 lista:)

Foreløpig har ikke fått flyttet seg ferdig bort til leiligheten, mangler kjøleskap, komfyr, seng o.l. Håper på å få alt dette på plass innen rimelig kort tid, imorgen er det kjøleskap og sovesofa som kommer inn i leiligheten iallefall, så jeg håper å få huset for meg selv (og ungene) i løpet av helgen.
 
dytter denne litt opp jeg ;)
 
Ja, hva var de vi skulle skrive om her inne igjen?
 
At vi ruler på topplisys? :p
 
Jaaa, det var det ja..
 
Jeg må inn å se :)
 
Mange fra juni 12 der :p
 
Juni 12 er nok en konkurrent ja. Tror de er mange påmeldte også. Vet de har oversikter over hvor mye de poster hver dag osv. Kanskje de kaster ut folk på slutten for å vinne. Skulle vært en grense på når folk kan melde seg av.
 
Enig :/ I alle fall at innleggene ikke telles med!
 
Tror vi har .isforstått det der på en eller annen måte...
 
Håper det :p
 
synes det lyder merkelig at innleggene deres skal telle når de trekker seg, da kan man jo sitte å kalkulere med det.
 
Ja, ikke sant? :s
 
Er det ikke sånn kanskje at det som er telt opo frem til de trekker seg teller? Da blir det ikke like enkelt å trekke seg?
 
Henger ikke med :p
 
Ikke jeg heller. Skjønner ikke hva jeg mente lenger, eller jo jeg gjør det, men greier ikke forklare. :p
 
Ja, vi får komme med innspel til ein eventuell neste konkurranse ;) men håper den blir ei stund til, fordi det begynner å bli slitsomt å skulle skrive så mykje om ingenting ;)
 
Ja, håper det blir leeenge til. :p Og at vi får skravlet masse koselig i roligere tempo før den tid. :p
 
Back
Topp