topp 100 lista:)

Fy faen vi ruler. Enn at vi leder!!!! Bahasa
 
Har feiret med m. :cool:
 
Ja, dette må feires :D
 
Feiret egentlig med M før jeg visste det, men det er nå blitt alibiet. :p
 
Skal kjøpe mme og drikke meg brisen i kveld (ei øl er nok), så skal dokke få høyre skravla mi ta fullstendig av :):):)
 
Hahaha, skal du drikke deg brisen på mme? :)
 
Jeg tar en sider og kliner jeg da :D

(Skulle så joiner, ikke kliner, men det var kulere)
 
Det var godt å høre :p Flere som drikker en skvett i kveld? :D Det er jo onsdag bare én gang i uka! :)
 
Puppetrollet mitt begrenser meg. Feiret med sjokoladen M. Ikke Mrria :p:cool:
 
Har også et uforutsigbart puppetroll, så blir ingen skvetter her :p
 
Ingen av dem som tar flaske? :/ Faen, jeg må kjøpe NAN! :p Men som regel går det bra da. Jeg fyller på i titiden, og så spiser hun ikke før tidligst 4 som regel. Men stikkordet er "som regel", så må nesten ha en på lur ;)
 
Han ete i halv 1-1 tida, så eg må gje flaske :) men eg har kjøpt meg ei flaske granateple cider for å kose meg med i kveld.... Og ein sånn stor after eight :):):) litt skal brukes i ei kake, men ca halvparten kan eg kose meg med :)
 
Nei, hun liker ikke flaske :p
 
Drikker ikke her i huset :)
Men, jeg satser på å få til å være "kakkelhønsæ" likevell
 
jadda, du blir sikkert påvirka av mr og mitt lystige humør :p Eventuelt begynner vi å krangle, fordi vi er så "fulle" og ufordraglige :D hahahaha;P
 
Hehe, la oss håpe dere ikke blir ufordragelige.. Liker virkelig ikke krangling :p
 
Ja, bli litt ufordragelige, så får vi litt action her inne ;) Trenger en heftig diskusjon! Det er ulempen med å være så få! :p
 
Back
Topp