Den kjipe 11. her. Endte visst bare 50 innlegg bak...Venter i spenning, selv om jeg bare er på 25.plass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kjipe 11. her. Endte visst bare 50 innlegg bak...Venter i spenning, selv om jeg bare er på 25.plass![]()
Så kjedelig. Er ikke så mange som er over 1500 da, så da har du ihvertfall en ekstra sjanse derDen kjipe 11. her. Endte visst bare 50 innlegg bak...
Ja, jeg så du kom nært. Utrolig ergerlig. hvertfall om 10.plassen vinner premie...Den kjipe 11. her. Endte visst bare 50 innlegg bak...
Ja, det har jeg.Så kjedelig. Er ikke så mange som er over 1500 da, så da har du ihvertfall en ekstra sjanse der![]()
Det blir surt ja, da burde jeg ikke lagt meg til å sove så tidligJa, jeg så du kom nært. Utrolig ergerlig. hvertfall om 10.plassen vinner premie...
Ble dårlig med innspurt på meg gitt![]()
Fornøyd med 2plass...aldri vørt der før
Lykke til til alle i trekning!![]()
Om ikkje så veldig lengeNår trekker dere, da?
Det blir spennendeOm ikkje så veldig lenge![]()
Blir 2.plass denne mnd også da?Haha, ja![]()
Blir 2.plass denne mnd også da?
Jeg vinner ikke likevel så egentlig er det ikke så spennende for min del
Første plass kan vel bli vanskelig i alle fallTja, vi får da setror ikke jeg setter det som mål...men kan heller prøve å komme over 2500 i første omgang
![]()
Første plass kan vel bli vanskelig i alle fall![]()
Det klarer du sikkertTja, vi får da setror ikke jeg setter det som mål...men kan heller prøve å komme over 2500 i første omgang
![]()
Det skjønner jeg, det hadde blitt mye jobbHaha, den kommer jeg ikke til å sikte etter nei![]()
Kan klare detHaha, den kommer jeg ikke til å sikte etter nei![]()
Om ikkje så veldig lenge![]()