Du får dra til legenJeg lå bli sykemeldt hvis jeg skal kunne ha 2500 innlegg, skjønner ikke at det går an.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får dra til legenJeg lå bli sykemeldt hvis jeg skal kunne ha 2500 innlegg, skjønner ikke at det går an.![]()
Då er krava litt justertegoooood sommar
![]()
Det blir nok i så fall av andre grunner, ikke forumnerding! hahaDu får dra til legen![]()
Skulle vært sommerferie oftere..Då er krava litt justertegoooood sommar
![]()
Pffff. Tror jeg ikke noe påDet blir nok i så fall av andre grunner, ikke forumnerding! haha
Spørs på den nye legen min dag. Om hun henger her inne og, og skjønner poenget med å skravle...Pffff. Tror jeg ikke noe på![]()
Så kjekt dere e snille skall prøva gjøra de besta å skvallre 3000 km lang herifrånDå er krava litt justertegoooood sommar
![]()
Haha. Får håpe hu er en av de mest aktive her.Spørs på den nye legen min dag. Om hun henger her inne og, og skjønner poenget med å skravle...![]()
Helst ikke så aktiv at jeg ikke får time...Haha. Får håpe hu er en av de mest aktive her.
Hoho. Eller så aktiv at hun blir catcha i å skrive ut altfor mange s.mHelst ikke så aktiv at jeg ikke får time...![]()
Tror ikke det er så mange fra denne kommunen her inne, så det bør gå greit.Hoho. Eller så aktiv at hun blir catcha i å skrive ut altfor mange s.m![]()
Haha. True datTror ikke det er så mange fra denne kommunen her inne, så det bør gå greit.![]()
Omg !! Nice premierer ! Vil ha bilstol, voksi pose, duplo og pysj![]()