Du får dra til legenJeg lå bli sykemeldt hvis jeg skal kunne ha 2500 innlegg, skjønner ikke at det går an.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får dra til legenJeg lå bli sykemeldt hvis jeg skal kunne ha 2500 innlegg, skjønner ikke at det går an.
Då er krava litt justerte goooood sommar
Det blir nok i så fall av andre grunner, ikke forumnerding! hahaDu får dra til legen
Skulle vært sommerferie oftere..Då er krava litt justerte goooood sommar
Pffff. Tror jeg ikke noe påDet blir nok i så fall av andre grunner, ikke forumnerding! haha
Spørs på den nye legen min dag. Om hun henger her inne og, og skjønner poenget med å skravle...Pffff. Tror jeg ikke noe på
Så kjekt dere e snille skall prøva gjøra de besta å skvallre 3000 km lang herifrånDå er krava litt justerte goooood sommar
Haha. Får håpe hu er en av de mest aktive her.Spørs på den nye legen min dag. Om hun henger her inne og, og skjønner poenget med å skravle...
Helst ikke så aktiv at jeg ikke får time...Haha. Får håpe hu er en av de mest aktive her.
Hoho. Eller så aktiv at hun blir catcha i å skrive ut altfor mange s.mHelst ikke så aktiv at jeg ikke får time...
Tror ikke det er så mange fra denne kommunen her inne, så det bør gå greit.Hoho. Eller så aktiv at hun blir catcha i å skrive ut altfor mange s.m
Haha. True datTror ikke det er så mange fra denne kommunen her inne, så det bør gå greit.
Omg !! Nice premierer ! Vil ha bilstol, voksi pose, duplo og pysj