Topp 100 Juli!! HER ER VINNERENE!

Jeg er rett og slett usikker på om vi har stol etter babysetet... vi har en, men den er... skal vi se.... guttungen er nå snart 7, da er vel det setet nå altså 5 år, og innen babyen som ikke fødes før om et halvt år skal ut av babysetet er det setet altså sikkert 7 år, og derved ikke egentlig helt nytt nok

MEN, da trenger jeg ikke det setet før om et par år da, så jeg trenger jo ikke vinne det nå, liksom...
Ja da kan det være kjekt å bytte det ut.
Det frøkna har er vel 2.5 år gammel, og holder enda godt. Så satser på at hun kan sitte der til hun kan få beltestol om minimum ett år ;-)
Hvis ikke har vi en britax Two Way stående i tilfelle.
 
Ja da kan det være kjekt å bytte det ut.
Det frøkna har er vel 2.5 år gammel, og holder enda godt. Så satser på at hun kan sitte der til hun kan få beltestol om minimum ett år ;-)
Hvis ikke har vi en britax Two Way stående i tilfelle.
2,5 er godt innafor. Begge våre har brukt den Besafe'en vi hadde etter babysetet. Ettet det har de fått Maxway, egentlig kan vel baby rett i det etter babysete, om lillesøster får beltestol ingen den tid, og det gjør hun nok, så... Ingen krise om jeg ikke skravler hele ferien.
 
SÅ fine premier! Veldig lyst på bilstol, og tror nesten jeg må prøve meg på 2500 innlegg:P men for se an, skal jo på ferie og så:)
 
Flotte premier. Men tror jeg må bare skravle en masse svada for å klare så mange innlegg:p
 
Hadde vært bra med bilstol, men bør nok heller sikte på 1500-innlegg-premiene jeg;)
 
Oj! Igjen helt fantastiske premier :P skravlemodus on ;)
 
Hadde vært fint det, men... Vel... 2500 i juli er mye. Vi får se hva vi får til
 
Tenkte 1500 i juni, landet på 700 og noe...Juli skjer det enda mer...så vi får se :P Men ingen tvil om at premiene er topp!
 
Oi...
Vi trenger er ny bilstol om noen måneder vi....
Vi får se hva jeg klarer med ferie og slikt.
Resten av premiene er også fantastiske
 
Back
Topp