Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Syns liksom jeg fløy litt fra deg, takket være Piksi som tok 6. plassen frivillig da.
Håper du koste deg på besøk da:)
Jeg fulgte nøye med på innleggene våre så jeg ikke skulle havne på 6. og 9. Haha:p mannen var litt oppgitt her...
Kan jo håpe du vinner flexicriben da;)

Hehe ja. Gjorde jo det;) Hadde ikke skjedd om jeg var hjemme, haha...eller iallefall gjort alt for å unngått det;)
Hehe, skjønner mannfolka litt da. I forhold til å avlyse besøket var det jo tøys da, men du skulle sett tryne hans:p
Var vannvittig koselig på besøk. God mat og snacks. :DIkke minst det å være litt kjærester en hel kveld og få en natt sammen også...gutta er hos farmoren og farfaren:)
Hadde ikke vært feil det:p

Bare sov jeg, så havna jeg der dere andre plasserte meg
Var vel ikke det verste det? Og nå har du jo en på vei som kan bruke pysjen også;)

Hehe ja. Gjorde jo det;) Hadde ikke skjedd om jeg var hjemme, haha...eller iallefall gjort alt for å unngått det;)
Hehe, skjønner mannfolka litt da. I forhold til å avlyse besøket var det jo tøys da, men du skulle sett tryne hans:p
Var vannvittig koselig på besøk. God mat og snacks. :DIkke minst det å være litt kjærester en hel kveld og få en natt sammen også...gutta er hos farmoren og farfaren:)
Hadde ikke vært feil det:p

Viktigere det enn en premie da egentlig;)
Mannen her sitter jo og trøkker selv når vi er hjemme, så han kan ikke si så mye. Hehe

Ja, lista blir autoppdatert ca presis midnatt, og den ser ut til å stemme. Skal lage en oversikt over vinnere i løpet av helgen eller mandag, men tenkte det ikke hastet nå ;)

Stemmer for min del ut fra tellinga mi ihvertfall:D
Gleder meg til premie, siden det ser ut som jeg dessverre ikke får brukt flexicriben min pga plassmangel:(

Den er det spenning på denne gangen også, ja :)

Det kommer når hun tar seg tid, tenker jeg.

Gleder meg litt til starten av juni, når vi har spenningen i TREKKING igjen :)

Back
Topp