Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når klokken tikker over fra meg til juni er jeg offisielt ute i permisjon! for den begynner 1.juniGratulerer med fine premier til alle skravlehønene ny måned, nye muligheter! Og best av alt; vi er i mai en mnd nærmere Juli
Akkurat 1 mnd igjen da jeg starter på perm 14. JuniNår klokken tikker over fra meg til juni er jeg offisielt ute i permisjon! for den begynner 1.juni
Hvilken plass endte folk opp på ?God morgen jenter!!! (igjen) Nå har jeg faktisk stått opp...
hvordan har natten hvert for dere?
siste oppdateringen er inne.. Men vet ikke om det er riktigHvilken plass endte folk opp på ?
Hvilken plass endte folk opp på ?
siste oppdateringen er inne.. Men vet ikke om det er riktig
hehe du altså Må har hvert kjedelig å bare sitte å se på hahahahahSiste oppdatering fra 23:55 så vet ikke om det er den som blir brukt, men det stemmer for min del ihvertfall. 2 innlegg bak 6. plass
Aldri kjedelig å følge med på dere da hehehehe du altså Må har hvert kjedelig å bare sitte å se på hahahahah
Siste oppdatering fra 23:55 så vet ikke om det er den som blir brukt, men det stemmer for min del ihvertfall. 2 innlegg bak 6. plass
Heldige m&m som har meg som "tok en for laget"hehe du altså Må har hvert kjedelig å bare sitte å se på hahahahah
Da får det bli min turAldri kjedelig å følge med på dere da hehe
Men var vel litt frista til å skrive innimellom ja
Bedre tider i mai
hahaha sant sant. da er det liksom samme hvo vi ender oppAldri kjedelig å følge med på dere da hehe
Men var vel litt frista til å skrive innimellom ja
Bedre tider i mai
Heldige m&m som har meg som "tok en for laget"
Da får det bli min tur
snill du er daHeldige m&m som har meg som "tok en for laget"
Vi var på besøk hos et vennepar i går kveld, og det var en dårlig ide Sa til mannen vi måtte avlyse på tøys for det var siste dag her inne, haha...Han bare jeg skal nå kjøpe det du vil ha til han og nestemann jeg haha....
Ja, hehe. Hadde ikke vært det jeg ellers siste dagSyntes du var litt fraværende ja. Men bra mannen stiller opp med det du vil ha da hehe
Ja, hehe. Hadde ikke vært det jeg ellers siste dag
Men var i besøk fra 19.00 og utover i går. Var ikke hjemme før 00.30. Typisk