Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Gratulerer med fine premier til alle skravlehønene :) ny måned, nye muligheter! Og best av alt; vi er i mai :) en mnd nærmere Juli :D

God morgen jenter!!! (igjen) Nå har jeg faktisk stått opp...

hvordan har natten hvert for dere?

Gratulerer med fine premier til alle skravlehønene :) ny måned, nye muligheter! Og best av alt; vi er i mai :) en mnd nærmere Juli :D
Når klokken tikker over fra meg til juni er jeg offisielt ute i permisjon! for den begynner 1.juni

hehe du altså :P Må har hvert kjedelig å bare sitte å se på hahahahah
Aldri kjedelig å følge med på dere da:p hehe
Men var vel litt frista til å skrive innimellom ja:o
Bedre tider i mai;)

Vi var på besøk hos et vennepar i går kveld, og det var en dårlig ide:P Sa til mannen vi måtte avlyse på tøys for det var siste dag her inne, haha...Han bare jeg skal nå kjøpe det du vil ha til han og nestemann jeg:P haha....

Vi var på besøk hos et vennepar i går kveld, og det var en dårlig ide:P Sa til mannen vi måtte avlyse på tøys for det var siste dag her inne, haha...Han bare jeg skal nå kjøpe det du vil ha til han og nestemann jeg:P haha....

Syntes du var litt fraværende ja. Men bra mannen stiller opp med det du vil ha da;) hehe

Syntes du var litt fraværende ja. Men bra mannen stiller opp med det du vil ha da;) hehe
Ja, hehe. Hadde ikke vært det jeg ellers siste dag;)
Men var i besøk fra 19.00 og utover i går. Var ikke hjemme før 00.30. Typisk:P

Ja, hehe. Hadde ikke vært det jeg ellers siste dag;)
Men var i besøk fra 19.00 og utover i går. Var ikke hjemme før 00.30. Typisk:P

Syns liksom jeg fløy litt fra deg, takket være Piksi som tok 6. plassen frivillig da.
Håper du koste deg på besøk da:)
Jeg fulgte nøye med på innleggene våre så jeg ikke skulle havne på 6. og 9. Haha:p mannen var litt oppgitt her...
Kan jo håpe du vinner flexicriben da;)

Back
Topp