Bare rundt 1.500 innlegg i døgnet.Går for førsteplassen. Lett! Haha.
Det klarer du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare rundt 1.500 innlegg i døgnet.Går for førsteplassen. Lett! Haha.
Hihi.Bare rundt 1.500 innlegg i døgnet.
Det klarer du
Den er veldig finHihi.
Men hadde jo vært kjekt med Flexi crib og da
Du trenger ikke så mye innlegg for å være på topp 100 og i trekning av flexicribHihi.
Men hadde jo vært kjekt med Flexi crib og da
Den er detDen er veldig fin
Nei, rykker stadig fremoverDu trenger ikke så mye innlegg for å være på topp 100 og i trekning av flexicrib
Er det for sent å bli med på topp100-listen?
Men nå er dere en liten gjeng som skravler en del mer enn gjennomsnittetJeg synes ikke det ligger mye "jobb" i det. Men det kommer sikkert litt an på hvor mye du skravler til vanlig. Synes ikke jeg har skravlet så mye mer enn normalt. Har ikke panikkakravla osv for å ende opp der jeg er nå.
Men nå er dere en liten gjeng som skravler en del mer enn gjennomsnittet
Det er sant. Noen av oss drar vel opp gjennomsnittet...hehe
jeg har forsåvidt holdt igjen litt denne mnd for å holde plassen, så får vi se. Men plass 100 er vel omtrent som det pleier. Er som regel rundt 200 innlegg der
Enig i detLitt spesielt med en "skravlekonk" der folk må slutte å skrive innlegg for å beholde plasseringene sine
Litt spesielt med en "skravlekonk" der folk må slutte å skrive innlegg for å beholde plasseringene sine
Det har jeg fått inntrykk av at veldig mange føler.En av grunnene til at jeg håper på en annen vri neste mnd hvor jeg kan skravle som jeg vil hehe
Jeg å ! Fryktelig spentIkke lenge igjen nå! Er også spent på hvordan det blir neste mnd
Er det ikke samme opplegg hver mnd?Ikke lenge igjen nå! Er også spent på hvordan det blir neste mnd
Er det ikke samme opplegg hver mnd?