Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

den vugga er nydeig

Never mind at jeg ikke har plass til den, og ikke trenger den, nå har jeg i det minste en baby på vei som kan ligge iden, så jeg kan ønske meg den likevel :)

Jeg synes ikke det ligger mye "jobb" i det. Men det kommer sikkert litt an på hvor mye du skravler til vanlig. Synes ikke jeg har skravlet så mye mer enn normalt. Har ikke panikkakravla osv for å ende opp der jeg er nå.
Men nå er dere en liten gjeng som skravler en del mer enn gjennomsnittet :)

Men nå er dere en liten gjeng som skravler en del mer enn gjennomsnittet :)

Det er sant. Noen av oss drar vel opp gjennomsnittet...hehe

jeg har forsåvidt holdt igjen litt denne mnd for å holde plassen, så får vi se. Men plass 100 er vel omtrent som det pleier. Er som regel rundt 200 innlegg der:)

Det er sant. Noen av oss drar vel opp gjennomsnittet...hehe

jeg har forsåvidt holdt igjen litt denne mnd for å holde plassen, så får vi se. Men plass 100 er vel omtrent som det pleier. Er som regel rundt 200 innlegg der:)

Jeg har også holdt igjen, og likevel mistet plassen min..

Litt spesielt med en "skravlekonk" der folk må slutte å skrive innlegg for å beholde plasseringene sine :p

Litt spesielt med en "skravlekonk" der folk må slutte å skrive innlegg for å beholde plasseringene sine :p

En av grunnene til at jeg håper på en annen vri neste mnd hvor jeg kan skravle som jeg vil;) hehe

• Liker
Reactions: BMC
Skjønner ikke hvordan det er mulig å skrive såpass mange tusen innlegg jeg, jeg sliter med å komme over 100/200 :p

Back
Topp