Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jeg er 1 over der jeg vil væreKan noen skravle MYE?
Jeg ville jo på 15. Eller 17.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 1 over der jeg vil væreKan noen skravle MYE?
Jeg ville jo på 15. Eller 17.
går farlig fort nå! spendt på neste mnd også jeg altsåStraks bare 7 dager igjen
Jeg også!!går farlig fort nå! spendt på neste mnd også jeg altså
Med den ville fantasien din er jeg sikker på at du kunne funnet på noe sprøtt. Du har sikkert noen ideer på lur alleredeJeg også!!
Vil dere ha en vri i mai også? Innleggskrav? Topp 10? Tell med and I fix
Straks bare 7 dager igjen
Personlig liker jeg ikke denne vrien, det gir en vemmen følelse av "bestille premie og betale med innlegg" som jeg ikke klarer forklare på en annen måte enn at dette føles ikke som topp 100, det føles som betaling til de 5-10 mest aktive. Følelsen har kommer over tid, selv om jeg aldri likte vrien var der ikke slik jeg tenkte først.Jeg også!!
Vil dere ha en vri i mai også? Innleggskrav? Topp 10? Tell med and I fix
Jeg må si meg litt enig i detPersonlig liker jeg ikke denne vrien, det gir en vemmen følelse av "bestille premie og betale med innlegg" som jeg ikke klarer forklare på en annen måte enn at dette føles ikke som topp 100, det føles som betaling til de 5-10 mest aktive. Følelsen har kommer over tid, selv om jeg aldri likte vrien var der ikke slik jeg tenkte først.
Men jeg synes ikke dette er verdig å kalles topp 100, og selv om du trekker den criben over hele lista, så kompenserer det bare dels for tapet av den "alle kan vinne" som der har vært utenom visse krav for de gjeveste premiene.
Jeg liker at ting trekkes også blant ande enn de 10 mest aktive på forumet.
(jada, jeg vet det går noe ned til 28 eller sånn, men der aller meste ligger på 1-15 eller deromkring. De gjeveste er topp 5 og forlengst skilt ut de fem som er villige til å betale for den plassen.
Igrunn ikke... Hjernetørke..Med den ville fantasien din er jeg sikker på at du kunne funnet på noe sprøtt. Du har sikkert noen ideer på lur allerede
Hmm. Skal vri opp hjernen min litt å se om det renner ut noen ideer til degIgrunn ikke... Hjernetørke..
jeg også, så nå skraves detlite så Mirell kan ta megigjenJeg er 1 over der jeg vil være
Jeg liker det sånn det har vært jeg, sånn 1500-2000 (gjerne 1500, oppnåelig for flere, men 2000 helt greit) for en eller få topppremier, og resten over topp 100, i alle fall om du fortsatt skal kalle det topp 100.
Eller intervaller, noe på topp 10/15, noe på da fra 10/15 til 20/30 og videre hele veien ned?
Enig med dette.Personlig liker jeg ikke denne vrien, det gir en vemmen følelse av "bestille premie og betale med innlegg" som jeg ikke klarer forklare på en annen måte enn at dette føles ikke som topp 100, det føles som betaling til de 5-10 mest aktive. Følelsen har kommer over tid, selv om jeg aldri likte vrien var der ikke slik jeg tenkte først.
Men jeg synes ikke dette er verdig å kalles topp 100, og selv om du trekker den criben over hele lista, så kompenserer det bare dels for tapet av den "alle kan vinne" som der har vært utenom visse krav for de gjeveste premiene.
(jada, jeg vet det går noe ned til 28 eller sånn, men der aller meste ligger på 1-15 eller deromkring. De gjeveste er topp 5 og forlengst skilt ut de fem som er villige til å betale for den plassen.
Hyggelig er det. Og premieløs er jeg de fleste mnd selv om jeg stort sett skravler mye, og det er helt ok.Enig med dette.
Typisk, den ene mnd jeg har klart masse så er det annerledes
Og med flaksen min havner jeg premieløs...
Men, det har vært hyggelig da
Enig i dette...Personlig liker jeg ikke denne vrien, det gir en vemmen følelse av "bestille premie og betale med innlegg" som jeg ikke klarer forklare på en annen måte enn at dette føles ikke som topp 100, det føles som betaling til de 5-10 mest aktive. Følelsen har kommer over tid, selv om jeg aldri likte vrien var der ikke slik jeg tenkte først.