Nå gleder jeg meg til påsken er over så skravla kan gå for fult og hverdagen er tilbake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huhei, Tamara! Vi lurer litt på denne trekninga. Dersom du er så heldig å havne på ein plass med premie... Blir du då ekskludert frå trekninga av ekstrapremien, criben? eller er det uansett trekning blant alle hundre på lista? er jo greitt å vite sånn strategiskSikkert ett stykke bak Ikke å forvente at man skal få med seg det når man har hatt ferie da, derfor en påminnelse
Det var et lurt spørsmål! Hadde jeg ikke tenkt over, men sjansen blir vesentlig større hvis de som allerede har vunnet en premie blir ekskludert.Huhei, Tamara! Vi lurer litt på denne trekninga. Dersom du er så heldig å havne på ein plass med premie... Blir du då ekskludert frå trekninga av ekstrapremien, criben? eller er det uansett trekning blant alle hundre på lista? er jo greitt å vite sånn strategisk
Det var et lurt spørsmål! Hadde jeg ikke tenkt over, men sjansen blir vesentlig større hvis de som allerede har vunnet en premie blir ekskludert.
Det var et lurt spørsmål! Hadde jeg ikke tenkt over, men sjansen blir vesentlig større hvis de som allerede har vunnet en premie blir ekskludert.
Kanskje de ikke har tenkt på det selvSpent på Tamaras svar her!
det tenkte jeg også på før i dag, godt du spør.Huhei, Tamara! Vi lurer litt på denne trekninga. Dersom du er så heldig å havne på ein plass med premie... Blir du då ekskludert frå trekninga av ekstrapremien, criben? eller er det uansett trekning blant alle hundre på lista? er jo greitt å vite sånn strategisk
Huhei, Tamara! Vi lurer litt på denne trekninga. Dersom du er så heldig å havne på ein plass med premie... Blir du då ekskludert frå trekninga av ekstrapremien, criben? eller er det uansett trekning blant alle hundre på lista? er jo greitt å vite sånn strategisk
Den er grei! takk for svarMan kan kun vinne en premie per måned
Hvordan sjekker man den lista? Er litt blank på dette skravlerigreiene
D er link øverst i d første innlegget i denne tråden
Lista oppdateres ca hver fjerde time
D er link øverst i d første innlegget i denne tråden
Lista oppdateres ca hver fjerde time
Viss du går inn via nettleser på mobilen, så funkar det fintFunka ikke på mobil :/
Får se på data senere heller
Viss du går inn via nettleser på mobilen, så funkar det fint
Syns det burde vært flere premier som trekkes fra hele lista, masse fine premier mens helt uoppnåelig for meg. Kjedelig når man ikke gidder å prøve en gang.