Topp 100 April! oppdatert med vinnerliste...

Nå gleder jeg meg til påsken er over så skravla kan gå for fult og hverdagen er tilbake :D

Sikkert ett stykke bak ;) Ikke å forvente at man skal få med seg det når man har hatt ferie da, derfor en påminnelse ;)
Huhei, Tamara! Vi lurer litt på denne trekninga. Dersom du er så heldig å havne på ein plass med premie... Blir du då ekskludert frå trekninga av ekstrapremien, criben? :) eller er det uansett trekning blant alle hundre på lista? :) er jo greitt å vite sånn strategisk :)

Huhei, Tamara! Vi lurer litt på denne trekninga. Dersom du er så heldig å havne på ein plass med premie... Blir du då ekskludert frå trekninga av ekstrapremien, criben? :) eller er det uansett trekning blant alle hundre på lista? :) er jo greitt å vite sånn strategisk :)
Det var et lurt spørsmål! Hadde jeg ikke tenkt over, men sjansen blir vesentlig større hvis de som allerede har vunnet en premie blir ekskludert.

det tenkte jeg også på før i dag, godt du spør.

Hvordan sjekker man den lista? Er litt blank på dette skravlerigreiene :p

Syns det burde vært flere premier som trekkes fra hele lista, masse fine premier mens helt uoppnåelig for meg. Kjedelig når man ikke gidder å prøve en gang.

Back
Topp