Hehe, husker ikke hva premiene er heller men vil bare ha baby denne måneden !Pysjen ser sååå deilig ut så den er min haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, husker ikke hva premiene er heller men vil bare ha baby denne måneden !Pysjen ser sååå deilig ut så den er min haha
Å herre ! Og hvor mange har du ?Dåne,den på toppen har 800 innlegg mer enn meg
76 ens.har ikke vært på siden onsdag..Å herre ! Og hvor mange har du ?
Åja ikke jeg heller76 ens.har ikke vært på siden onsdag..
Hvor mange har du?Åja ikke jeg heller
210 innlegg ved siste oppdatering, og i tillegg til dørskiltet sikler jeg på den håndduken, den er jo genial!
Den ser kjempelur ut den og ja
Ikke sant?! Jeg dusja med lillesøster, og den håndduken hadde kommet godt med når vi var ferdig.
100 mer enn meg da.. Jeg har unasett bare tenkt åvære på listen denne mnd jeg, ikke på toppenHadde 172 sist jeg sjekka vertfall
Ups ,sorry har ikke fått med meg det jeg siden jeg ikke har sett gjennom trådenSom skrevet tildligere i tråden så ønskes det at denne tråden kun skal omhandle topp 100 og dems premier. Skavling skal og bør foregå i skravletråder.
Kanskje dere kan lage en egen tråd som omhandler hvilke plasser og hvor mange innlegg dere har?
Ups ,sorry har ikke fått med meg det jeg siden jeg ikke har sett gjennom tråden
Hvor står det?
Noe sånt jeg også har tenkt ! Har så lite energi om dagen, og venter bare på baby. Så trur ikke jeg kommer til å kjempe !100 mer enn meg da.. Jeg har unasett bare tenkt åvære på listen denne mnd jeg, ikke på toppen
Sikkert lurt å ha det på førstesiden daSikkert ett stykke bak Ikke å forvente at man skal få med seg det når man har hatt ferie da, derfor en påminnelse
VeldigDette blir spennende