Tooooorsdag

Mannen skrøyt av å ha vært ute i hagen med lillemor i dag, så da tenkte jeg kanskje han hadde tatt noen fine bilder også, og skulle se etter på mobilen hans. Fant ingen hagebilder, men derimot dokumentasjon på en smart bananløsning!
No more klissete fingre og banan som sklir unna små barnehender;Vis vedlegget 15308Vis vedlegget 15309

Åååååh, NYDELIG tulle dere har :love7 *sjarmert i senk*

Der det er mat er det kos.;-)

hehe ja hvertfall når det gjelder frukt.. vi bruker sånn "frukt nett ting" eller hva det kalles :P Liana blir helt gira når vi kommer med den, da koser hun seg veeeldig :) også så utrolig hvordan hun klarer å få ut nesten alt frukten gjennom den nettingen, og ikke minst hvor mye hun klarer å søle i ansiktet, hendene og klærne :eek: :P

hehe ja hvertfall når det gjelder frukt.. vi bruker sånn "frukt nett ting" eller hva det kalles :P Liana blir helt gira når vi kommer med den, da koser hun seg veeeldig :) også så utrolig hvordan hun klarer å få ut nesten alt frukten gjennom den nettingen, og ikke minst hvor mye hun klarer å søle i ansiktet, hendene og klærne :eek: :P
Det smaker best når man kan grise litt veittu!! Hehe.. :D

Det smaker best når man kan grise litt veittu!! Hehe.. :D

haha ja sant.. Liana elsker å mose banan med hendene og etterpå sitte å studere dette klisset i hånda :P deeeeilig sier jeg bare :P :D

haha ja sant.. Liana elsker å mose banan med hendene og etterpå sitte å studere dette klisset i hånda :P deeeeilig sier jeg bare :P :D
Jenny får fort magevondt av banan, så hun får det ikke så ofte. Helt greit mtp kliss og griseri.:p Men det blir forsåvidt en del rot av alt anna også da.; )
Jaja, litt rot må man tåle! Er vel en del av å lære seg å spise pent det også.:D

Jenny får fort magevondt av banan, så hun får det ikke så ofte. Helt greit mtp kliss og griseri.:p Men det blir forsåvidt en del rot av alt anna også da.; )
Jaja, litt rot må man tåle! Er vel en del av å lære seg å spise pent det også.:D
Hehe, her er det full vask etter nesten hvert måltid :p

haha ja jeg sitter å søler sjøl av og til :P så tar tid dette her :P hahah

Back
Topp