Tommel opp :)

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Tidlig ul i dag, og har fått bekreftet at det er en liten spire på 9+3 ca som ligger der inne og spreller. Jippiiii :) ny ul om 3 uker pga litt blødninger fra livmorhalsen, men har fått bekreftet at blødningene ikke stammer fra barnet :)

Å for en god nyhet. Gled deg over den lille i magen. :) Var også på ultralyd på fredag, uke 8 + 0, så godt å få bekreftelse på at alt er bra.

For en god nyhet:) også så bra at du blir fulgt opp!

Å for en god nyhet. Gled deg over den lille i magen. :) Var også på ultralyd på fredag, uke 8 + 0, så godt å få bekreftelse på at alt er bra.
Så bra du også fikk positive nyheter. Snart ferdig med 1. trimester :)

Så deilig:). Men godt med ny ul etter uke 12 også for å være helt helt sikker:)
Ja veldig godt :) Hatt bittelitt blødninger, og i går fikk jeg brun utflodog litt angst. Drømt mye rart i natt da kan du si hehe

Så bra at alt var bare fint med den lille:) skal på ul på torsdag, er veldig spent på hvordan det står til ser inne..

Så bra at alt var bare fint med den lille:) skal på ul på torsdag, er veldig spent på hvordan det står til ser inne..
Lykke til på torsdag :) fortell gjerne hvordan det går.

godt å høre at blødninger m.m ikke hadde noe å si for lillespiren inni magen <3
Har hatt et par småblødninger jeg også, men skal til tidlig ul nå på onsdag, og må si jeg gleder meg veldig til å få tatt en sniktitt "der inne" for å se om alt er ok..

godt å høre at blødninger m.m ikke hadde noe å si for lillespiren inni magen <3
Har hatt et par småblødninger jeg også, men skal til tidlig ul nå på onsdag, og må si jeg gleder meg veldig til å få tatt en sniktitt "der inne" for å se om alt er ok..
Det er visst vanligere enn vi tror, men vi tenker jo det verste når det skjer.. Han kunne se med en gang hvor blødningen kom fra, så jeg ble beroliget veldig. Lykke til på onsdag, si gjerne ifra hvordan det går :)

Herlig!! :D

Ah det må være så deilig!!! Gratulerer så mye:D og ta vare på deg selv til blødningen gir seg!

Å så deilig å ha det bekreftet :) fint å høre historier om blødninger som ser ufarlig ut, tommel opp!!!!

Ah det må være så deilig!!! Gratulerer så mye:D og ta vare på deg selv til blødningen gir seg!
Takk, Ja nå skal jeg prøve å ikke stresse eller noe, siden jeg ikke hadde gjort noe som kunne sette i gang disse blødningene i første omgang :) var uvirkelig å se at det er noe i magen min, og det er fortsatt litt rart å tenke på det :-)

Back
Topp