Tommel opp for circle k

Klart du kan og hadde aldri kjøpt koppen men når de bare gir den til meg så tok jeg i mot... vi drikker ikke kaffe men kan jo være vi kan ta en kopp kakao inni mellom på langturer... men vi kommer nok ikke til å bruke den mye... men syntes det var flott for det om:)

Ja om du bare fikk den rett i hånda så er det jo forsåvidt en ok greie, jeg tenkte mer på de som streber etter å fylle 1000L for å få en kopp som de innen den tid lenge kunne hatt i hånda ved hjelp av eget initiativ :p
 
Jeg tenker bare litt sånn praktisk: hvorfor skal man strebe etter å fylle ørten liter bensin/diesel hvis man uansett ikke er lastebilsjåfør og ytterst sjeldent derfor har eneste praktiske mulighet for kaffe hos bensinstasjoner langs med motorveg? :p Og disse kinaproduserte plastkoppene til Statoil/Circle K kan umulig være bedre enn en thermokopp fra en god produsent kjøpt på Jernia, Kitchn eller online fra en god forhandler :)
Er det plastkopp nå (ikke hatt de koppene på et par år, men da var det kopp i metall eller hva jeg skal kalle det)? :) jeg har en kopp fra bodum, men foretrekker den fra statoil/ck faktisk. Fordelen med bodum er at den er større, får mer kaffe med meg :D

Mener på at det var til jul et år at vi fikk Statoilkopp og fylte den hver gang vi fylte bensin. Men da jobbet jeg fulltid som vikar på et sted 4mil hver vei, gikk endel bensin da :p
 
Klart du kan og hadde aldri kjøpt koppen men når de bare gir den til meg så tok jeg i mot... vi drikker ikke kaffe men kan jo være vi kan ta en kopp kakao inni mellom på langturer... men vi kommer nok ikke til å bruke den mye... men syntes det var flott for det om:)
Fin idé fra dem uansett :) og kakaoen er sykt god :D
 
Jeg tenker bare litt sånn praktisk: hvorfor skal man strebe etter å fylle ørten liter bensin/diesel hvis man uansett ikke er lastebilsjåfør og ytterst sjeldent derfor har eneste praktiske mulighet for kaffe hos bensinstasjoner langs med motorveg? :p Og disse kinaproduserte plastkoppene til Statoil/Circle K kan umulig være bedre enn en thermokopp fra en god produsent kjøpt på Jernia, Kitchn eller online fra en god forhandler :)
Iom at vi til sammen på 2 kort, fikk 7 kopper, så er det hvertfall ingen streben for å fylle nok for å få kopp :p og årets er faktisk ganske bra, de i fjor var håpløse.
Men vi fyllet alltid på cirkle k uansett, nærmest her og billigst i området. Nå får vi i tillegg 50øre i rabatt PR liter, så fyller vi på de dagene det er billig, sparer vi en del penger ila året. Derfor har vi personkort fra dem og koppene er bare et pluss. Hadde vi ikke fått, hadde vi kjøpt selv. Samboer har vel kopp fra Shell i tillegg, fordi der han brøyter er det ikke cirkle k på ruta, kun Shell :p han drikker litt kaffe ila natta;)
 
Visste ikke om det, jeg :p Mangler 200 liter, så får vi også kopp :)
 
Jeg tenker bare litt sånn praktisk: hvorfor skal man strebe etter å fylle ørten liter bensin/diesel hvis man uansett ikke er lastebilsjåfør og ytterst sjeldent derfor har eneste praktiske mulighet for kaffe hos bensinstasjoner langs med motorveg? :p Og disse kinaproduserte plastkoppene til Statoil/Circle K kan umulig være bedre enn en thermokopp fra en god produsent kjøpt på Jernia, Kitchn eller online fra en god forhandler :)

Vi streber ikke etter å fylle nok; fyller ikke mer enn vi bruker. Og kjører ofte forbi en stasjon uten å være yrkessjåfører, så bruker koppen mye.
 
Back
Topp