Tommel opp for circle k

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
er medlem i kundeklubben og fikk gratis drikkekopp på kaffeavtale idag pga jeg hadde fylt en del drivstoff. Har kun fylt hos de når de er billigst og koster ikke noe å være medlem, så tommel opp for de;)
 
Jeg fikk 3 kopper på mitt kort, samboer 4 på sitt :p ja, vi fyller en del diesel kan man si :p
Her har de de billigste prisene, og med rabatten vi får i tillegg, har vi spart en del. Fyller alltid når det er billig
 
Jeg fikk 3 kopper på mitt kort, samboer 4 på sitt :p ja, vi fyller en del diesel kan man si :p
Her har de de billigste prisene, og med rabatten vi får i tillegg, har vi spart en del. Fyller alltid når det er billig
Har dere fått en kopp pr 1000 fylte liter? Bare fått en kopp uansett jeg, det må sjekkes opp...
 
Takk for tips! Visste ikke at det fantes. :p
Jeg fyller nesten utelukkende på en circle K automat, så det blir noen liter i året.
Er man nødt til å vise kortet på en stasjon, eller går det å la det være?
 
Hvor mye må man fylle til sammen for å få kopp? Samboer er medlem, men ikke fått noe kopp, fyller der vel 1gang i mnd eller noe :p
 
Har dere fått en kopp pr 1000 fylte liter? Bare fått en kopp uansett jeg, det må sjekkes opp...
Noe sånt, ikke helt sikker :p fikk bare beskjed om at jeg hadde 3 stk jeg, noe jeg fikk Mail om at jeg hadde fått gratis kopp :p og et par dager etter kom samboer hjem med 4 :p
Men vi og særlig samboer kjører mye, og på hans er det også fylt på traktoren også (brøytetrakror) så det blir fort en del
 
Jeg fikk 3 kopper på mitt kort, samboer 4 på sitt :p ja, vi fyller en del diesel kan man si :p
Her har de de billigste prisene, og med rabatten vi får i tillegg, har vi spart en del. Fyller alltid når det er billig
Har dere fått en kopp pr 1000 fylte liter? Bare fått en kopp uansett jeg, det må sjekkes opp...

Vi har også (alltid) bare fått en kopp. Fyller garantert mer enn 2000 liter ila et år
 
Jeg vet ikke hvorfor jeg altså, vi fikk flere i fjor også. Logga meg inn for å se hvor mye vi hsr fylt, men fikk ikke opp for i fjor. Men vi har nå fylt 473/1000, for å få gratis kopp, så ja :p
Jaja, trenger jo egentlig bare en kopp da :)
482 liter så langt i år jeg og, så blir da litt :p
 
Kan man ikke bare kjøpe seg en vanlig fin kopp som er i metall og fylle opp hjemme? :p
De har jo slik maskin som har mye forskjellig, kakaoen der er sykt god, syns jeg :p ikke som Texaco (yx) her, de tilbyr svart kaffe som eneste alternativ, ingen jeg kjenner som har kjøpt koppen deres :p
 
Takk for tips! Visste ikke at det fantes. :p
Jeg fyller nesten utelukkende på en circle K automat, så det blir noen liter i året.
Er man nødt til å vise kortet på en stasjon, eller går det å la det være?

Har registert kortet i klubben deres også fikk jeg en Mail om jeg kunne hente en kopp. Vi bruker alltid samme kort når vi fyller drivstoff. Blir ofte de pga prisen...
 
Kan man ikke bare kjøpe seg en vanlig fin kopp som er i metall og fylle opp hjemme? :p

Klart du kan og hadde aldri kjøpt koppen men når de bare gir den til meg så tok jeg i mot... vi drikker ikke kaffe men kan jo være vi kan ta en kopp kakao inni mellom på langturer... men vi kommer nok ikke til å bruke den mye... men syntes det var flott for det om:)
 
Har registert kortet i klubben deres også fikk jeg en Mail om jeg kunne hente en kopp. Vi bruker alltid samme kort når vi fyller drivstoff. Blir ofte de pga prisen...
Ok, får bare avvente og se om det går. Er aldri på bemanna stasjoner. Vet ikke en gang hvor nærmeste bemanna ck er. :p
 
Jeg fyller sjelden der, da er det kun pga de er de eneste der. MEN det har med hvem som styrer det her altså. Ikke annen grunn.

Kjekt med koppen da, en bonus. Er jo god kakao syns jeg å huske. Liker ikke kaffe så :p
 
De har jo slik maskin som har mye forskjellig, kakaoen der er sykt god, syns jeg :p ikke som Texaco (yx) her, de tilbyr svart kaffe som eneste alternativ, ingen jeg kjenner som har kjøpt koppen deres :p

Jeg tenker bare litt sånn praktisk: hvorfor skal man strebe etter å fylle ørten liter bensin/diesel hvis man uansett ikke er lastebilsjåfør og ytterst sjeldent derfor har eneste praktiske mulighet for kaffe hos bensinstasjoner langs med motorveg? :p Og disse kinaproduserte plastkoppene til Statoil/Circle K kan umulig være bedre enn en thermokopp fra en god produsent kjøpt på Jernia, Kitchn eller online fra en god forhandler :)
 
Back
Topp