Tomme eggposer

Å joda, de neste dagene er rene torturkammeret! Blir til at jeg overtolker hvert eneste lille symptom! Og da jeg ble gravid i 2019 (men mistet) så våknet jeg midt på natta av et skikkelig stikk i magen. Skjønte i ettertid at det var da egget festet seg. Etter det forsøket har jeg bare blitt demotivert etter noen dager fordi jeg ikke har kjent det stikket igjen på andre forsøk. Kjenner jeg ikke drt stikket rimelig tidlig så blir jeg bare deppa og tenker at det ikke har gått :p. Hjernen min har bestemt seg at jeg må kjenne det stikket for at det skal ha gått bra :banghead: :p

Jeg skal prøve huske å oppdatere deg her ❤️ Hvis ikke har jeg en blogg ved samme navn som mitt brukernavn. Veientilbabylykke.no. Men hyggeligere å få oppdatering direkte til deg og ikke gjennom en blogg da!

Er det ikke vondt å stadig bli overstimulert? Har hørt at det ikke er noe å spøke med ❤️ Skjønner godt hva du mener! Den ene måneden har så vanvittig mye å si når man venter!
Ja fader, vi skal bli tjukke i sommer! Jeg skal gifte meg i juli, så selvfølgelig skal jeg være tjukk i sommer. Jeg som har kjøpt drømmekjolen og alt :laughing025 selvfølgelig skal jeg endelig lykkes med å bli gravid når det passer «minst». Bare vent å se:hilarious:
For en fin blogg du har. Skal følge med deg :Heartred tjukke i sommerferien har aldri før føltes så bra! Masse lykke til i rugedagene dine. Solen skinner for dere!
 
For en fin blogg du har. Skal følge med deg :Heartred tjukke i sommerferien har aldri før føltes så bra! Masse lykke til i rugedagene dine. Solen skinner for dere!
Tusen takk! ❤️ Ja, vi får se om sola skinner for oss på testdagen også! Jeg er en person som veldig lett mister håp om jeg først får det for meg, og jeg er litt der nå :dead:
 
Back
Topp