Tomme eggposer

Veientilbabylykke

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Noen her som har erfaring med tomme eggposer? Hadde rekordmange folikler denne gangen og var så glad! Endelig skulle jeg få ut mange egg (7 store folikler), og 4 er det høyeste jeg har hatt.

Møtte opp på klinikken med godt mot, nok en gang.. men ble fort knust. 6 av 7 folikler var tomme :sad015 Jeg er så lei av nedturer!
 
Første forsøk 17 follikler store nok 2 egg ut. Andre forsøk 14 store follikler, 3 ut. Tredje 11 store follikler 5 ut . 4 forsøket 1 stor og 3 egg ut.. så det er dessverre sånn for noen av oss . Men det offentlige er ikke noe gode på dette dessverre
 
Hadde 27 eggposer - fikk ut 8. 3 ble blastocyst så jeg kom likevel godt ut av det. Forstår du blir lei deg av det - uforståelig urettferdig at det skal være så vanskelig. Når får du svar på om den ene har klart seg?

Krysser fingrene for deg og håper alt med deg :Heartred
 
Noen her som har erfaring med tomme eggposer? Hadde rekordmange folikler denne gangen og var så glad! Endelig skulle jeg få ut mange egg (7 store folikler), og 4 er det høyeste jeg har hatt.

Møtte opp på klinikken med godt mot, nok en gang.. men ble fort knust. 6 av 7 folikler var tomme :sad015 Jeg er så lei av nedturer!
Vet du om de skylte de? Jeg hadde to uttak privat og begge gangene fikk de ut egg etter gjentatte skyllinger.
 
Hadde 27 eggposer - fikk ut 8. 3 ble blastocyst så jeg kom likevel godt ut av det. Forstår du blir lei deg av det - uforståelig urettferdig at det skal være så vanskelig. Når får du svar på om den ene har klart seg?

Krysser fingrene for deg og håper alt med deg :Heartred
Så trist! ❤️ Lyktes du med en av de 3?


Jeg vet foreløpig at egget ble befruktet og at den første delingen har gått fint. Får ikke noen oppdatering i helgen. Hører jeg ingenting blir det innsett i morgen, ringer de før 9 gikk det ikke.. denne helgen har vært laaang!

Tusen takk ❤️
 
Første forsøk 17 follikler store nok 2 egg ut. Andre forsøk 14 store follikler, 3 ut. Tredje 11 store follikler 5 ut . 4 forsøket 1 stor og 3 egg ut.. så det er dessverre sånn for noen av oss . Men det offentlige er ikke noe gode på dette dessverre
Du har vært gjennom dette så alt for mange ganger Dina ❤️ Så glad du slapp dette privat!
 
Så trist! ❤️ Lyktes du med en av de 3?


Jeg vet foreløpig at egget ble befruktet og at den første delingen har gått fint. Får ikke noen oppdatering i helgen. Hører jeg ingenting blir det innsett i morgen, ringer de før 9 gikk det ikke.. denne helgen har vært laaang!

Tusen takk ❤️
Akkurat det samme skjedde meg - måtte vente til mandag morgen for å vite om noe hadde utviklet seg. Og det hadde det! Og jeg ble gravid. Det kommer til å gå bra - jeg var sikker på at ingen skulle klare seg. Heier på deg! Hold oss oppdatert imorgen på hvordan det gikk om du ønsker? Jeg skal ha nytt forsøk i mai og prøver å se frem til det (ble dessverre en ny MA på meg men det er helt uavhengig av egguttak og befruktning).
 
Akkurat det samme skjedde meg - måtte vente til mandag morgen for å vite om noe hadde utviklet seg. Og det hadde det! Og jeg ble gravid. Det kommer til å gå bra - jeg var sikker på at ingen skulle klare seg. Heier på deg! Hold oss oppdatert imorgen på hvordan det gikk om du ønsker? Jeg skal ha nytt forsøk i mai og prøver å se frem til det (ble dessverre en ny MA på meg men det er helt uavhengig av egguttak og befruktning).
Helt tortur med så mange dager uten å vite noe! Burde ikke vært lov en gang :arghh: Så godt å lese at de klarte seg, men trist å lese at du mistet ❤️ Jeg kan holde deg oppdatert ❤️ Jeg holder på å krepere fordi jeg er så nervøs! Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg prøver å tenke at egget er sterkt, og at grunnen til at det var 6 tomme eggposer var fordi det ene egget mitt tok all næringen til de andre og er et sterkt og fint egg! Det er sikkert ikke mulig sånn på ekte, men prøver tenke sånn likevel:smiley-angelic001

Blir spennende for deg med nytt forsøk i mai! Er det fryseforsøk?
 
Ja, de skylte alle, men kun en ekstra skylling per folikkel tror jeg. Jeg har tenkt litt på det i ettertid jeg også. «Tenk om» liksom..
Det tenkte jeg også første gangen de gjorde det på Hausken (hadde da flere forsøk offentlig før det)… På Hausken skylte de flere ganger og plutselig kom det egg. Visste ikke at man kunne gjøre det en gang når jeg forsøkte offentlig.
 
Hei igjen @Stor&liten. Ville bare dele en veldig gledelig nyhet! Nå har jeg satt inn mirakelegget mitt ❤️
Ååååå hurra!!!!!

Nå går du noen forferdelig dager i vente (neida - eller altså jeg blir helt gal men skal ikke snakke for andre) men HURAAAAA!

Tenk nå er du per definisjon gravid. Kan du ikke oppdatere igjen hvordan dette går? Om du orker og husker?

Jeg skal ikke ha fryseforsøk i mai. Eller altså for å gjøre meg kort: jeg blir overstimulert og blitt forberedt på at det kommer til å skje igjen. Så jeg tror mai blir totalfrys. Så blir nok ikke noe innsett på meg før i juni (helt forferdelig synes jo jeg for eier ikke tålmodighet). Men: prøver å holde meg positiv og tenke at det blir innsett i mai likevel.
Uansett skal jeg være tjukk i sommer. Det er i allefall planen. Og det skal også du! :Heartred :happy:
 
Ååååå hurra!!!!!

Nå går du noen forferdelig dager i vente (neida - eller altså jeg blir helt gal men skal ikke snakke for andre) men HURAAAAA!

Tenk nå er du per definisjon gravid. Kan du ikke oppdatere igjen hvordan dette går? Om du orker og husker?

Jeg skal ikke ha fryseforsøk i mai. Eller altså for å gjøre meg kort: jeg blir overstimulert og blitt forberedt på at det kommer til å skje igjen. Så jeg tror mai blir totalfrys. Så blir nok ikke noe innsett på meg før i juni (helt forferdelig synes jo jeg for eier ikke tålmodighet). Men: prøver å holde meg positiv og tenke at det blir innsett i mai likevel.
Uansett skal jeg være tjukk i sommer. Det er i allefall planen. Og det skal også du! :Heartred :happy:
Å joda, de neste dagene er rene torturkammeret! Blir til at jeg overtolker hvert eneste lille symptom! Og da jeg ble gravid i 2019 (men mistet) så våknet jeg midt på natta av et skikkelig stikk i magen. Skjønte i ettertid at det var da egget festet seg. Etter det forsøket har jeg bare blitt demotivert etter noen dager fordi jeg ikke har kjent det stikket igjen på andre forsøk. Kjenner jeg ikke drt stikket rimelig tidlig så blir jeg bare deppa og tenker at det ikke har gått :p. Hjernen min har bestemt seg at jeg må kjenne det stikket for at det skal ha gått bra :banghead: :p

Jeg skal prøve huske å oppdatere deg her ❤️ Hvis ikke har jeg en blogg ved samme navn som mitt brukernavn. Veientilbabylykke.no. Men hyggeligere å få oppdatering direkte til deg og ikke gjennom en blogg da!

Er det ikke vondt å stadig bli overstimulert? Har hørt at det ikke er noe å spøke med ❤️ Skjønner godt hva du mener! Den ene måneden har så vanvittig mye å si når man venter!
Ja fader, vi skal bli tjukke i sommer! Jeg skal gifte meg i juli, så selvfølgelig skal jeg være tjukk i sommer. Jeg som har kjøpt drømmekjolen og alt :laughing025 selvfølgelig skal jeg endelig lykkes med å bli gravid når det passer «minst». Bare vent å se:hilarious:
 
Det tenkte jeg også første gangen de gjorde det på Hausken (hadde da flere forsøk offentlig før det)… På Hausken skylte de flere ganger og plutselig kom det egg. Visste ikke at man kunne gjøre det en gang når jeg forsøkte offentlig.
Kanskje det er bare noe man gjør privat da? Å skylle ekstra? Burde jo egentlig gjøre det offentlig også da, for de er like interessert i at vi lykkes som vi er..
 
Kanskje det er bare noe man gjør privat da? Å skylle ekstra? Burde jo egentlig gjøre det offentlig også da, for de er like interessert i at vi lykkes som vi er..
Det gjør det nok hvis man ber om det, det er jo som du sier at de vil også man skal lykkes.
 
Det gjør det nok hvis man ber om det, det er jo som du sier at de vil også man skal lykkes.
De skylte alle, men ikke mange ganger. Men legen burde jo vite best, så jeg tenkte at når dem ikke skyldte mer enn en gang så var det sånn det var :sour: Får krysse fingrene for at jeg ruger på gullegget nå da ❤️
 
Det gjør det nok hvis man ber om det, det er jo som du sier at de vil også man skal lykkes.
Men de som ble skylt ut ekstra, var de modne? De flushet mine i Porsgrunn, både en og to ganger men det som slapp da var umodne egg.. så det hadde ingenting for seg..
 
Back
Topp