Tolke test?

M

Mesv92

Guest
Hei! Noen som kan hjelpe meg å tolke disse testene?
De tre første testene er fra i går, tidlig på dagen nederst og på kvelden øverst. Siste test er i dag. Syns testen fra i dag er svakere enn i går. Selvom alle er svake. Er dette i det hele tatt positiv? Har IKM i dag, 13 dpo i går. Kan legge til at jeg har mye murringer i dag og i går, og livmortappen er mykere. Den pleier å være hard hos meg før mens. Klarer ikke kjenne om den er åpen da jeg har født før. Jeg har også fortsatt høy temp etter eggløsning; 37,05 i dag. Lå på rundt 36,60-36,70 før EL. Takker for svar, og er forberedt på at dette kanskje ikke er noe det er uansett spennende!

Får tydeligvis ikke lastet opp bildene av en eller annen grunn. Kanskje jeg gjør det feil?

07VA1BjjhDI_FeBZa5eUROBoQ
0QT-6s0T5pcbv0tDfRnnuB4AQ

0tJ7oeeJ1LuquC9t4Brkz0ibg
0OeCWydYDAtNfvv69rkyemk2Q

Ser ut som en ultrasvak strek, ville testet på nytt om to dager:)

Hadde det vært mine hadde jeg sagt positiv og dobbelsjekka med digital test enten imorgen eller dagen etter :) lykke til!

Uten tvil positive tester :) Kan anbefale deg å ta blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke HCG økning. Det vil gi deg et klart svar på hvilken vei det går.

Vil forøvrig også legge til at jeg ikke syns strekene var svake heller :) Ser strekene lett! Så nå er det bare å krysse fingrene for at det utvikler seg som det skal videre :)

Takker for svar!
Legger til at jeg tok digital i går som viste ikke gravid. Mulig den krever mer hcg? Har ikke turt å ta den igjen i dag. Selvom jeg har to på lager.

men hva tenker dere om at streken er litt svakere i dag enn i går? Har det noe å si? Og burde den ikke bli sterkere hver dag?

Jeg vil si de er positive. De skal doble seg ca annenhver dag.

Men til neste gang du skal laste opp bilder, for jeg kan se navnet ditt ved å laste opp bildene :)

trykk på firkanten med pil oppover når du er på galleri på telefonen, på bildet du skal laste opp
upload_2021-10-5_12-50-40.jpeg

Trykk så på ‘kopier bilde’
upload_2021-10-5_12-50-59.jpeg

Så går du der du skriver her inne og så trykker du på ‘lim inn’
upload_2021-10-5_12-51-49.jpeg

Da kan du være helt anonym :)

Haha. Jeg prøvde å laste de opp på den måten først. Men det gikk ikke, så jeg gav opp. Det går nok bra. Står nemlig ikke hele navnet uansett

Er det tidlig test? Ser den jeg har er rosa med hvit skrift (ikke tidlig test), og din er hvit med rosa skrift. Så da positiv ut? Jeg fikk utslag på tidlig test en dag før jeg fikk på den digitale, så det kan være derfor :)

De er positive :D Tipper du får sterkere strek imorgen. Prøv en digital på morgenurin :)

Ser streker jeg, så sier gratulerer:cat:

Hei! Takk for tilbakemeldinger!

Det er tidlige tester ja!

kan oppdatere og si at i kveld er strekene så svake at jeg ikke kan se de uten lommelykt på tlf. Prøvde også en clearblue tidlig test. Kan så vidt skimte en strek. Redd det ser ut som de blir svakere? skal teste i morgen tidlig også, men kan det være det man kaller kjemisk? Tørr ikke håpe for mye :(

Back
Topp