Tolke test?

Åh, skjønner.. De sies at hcg dobler seg hver andre dag, men så er jo ikke dobling snakk om mye i starten.. Men skjønner du føler på skuffelse :oops: ikke så mye mer man kan gjøre enn å gi det tid, kjedelig som det er :oops:

Er det bare meg eller er denne positiv dårlig bilde

Vedlegg

• 4B674916-3D14-47E5-B36B-E9E57C9901A8.jpeg
    4B674916-3D14-47E5-B36B-E9E57C9901A8.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 111

Ser og synes den ser rosa ut, jeg tror det er babystrek!

Edit: Så onsdags-oppdateringen din nå. Vil tro det var en kjemisk hvis de ble svakere etterpå, synes streken på de første var for sterk til å være skygge. Eller så var urinen bare mindre konsentrert kanskje? :wideyed:

Ser og synes den ser rosa ut, jeg tror det er babystrek!

Edit: Så onsdags-oppdateringen din nå. Vil tro det var en kjemisk hvis de ble svakere etterpå, synes streken på de første var for sterk til å være skygge. Eller så var urinen bare mindre konsentrert kanskje? :wideyed:

Hei igjen! Var nok en kjemisk! Den første dagen da streken var god, var urin fra midt på dagen. Den andre dagen var morgenurin og den var jo svakere. Gikk et par dager, så begynte jeg å blø. Blør skikkelig nå! Kan ikke huske å ha hatt så kraftig mens før. Veldig skuffende egentlig. Var litt for gira. Håper ikke det tar lang tid før jeg får positiv igjen.

Back
Topp